Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
BINGO!mlha píše:Ty jsi jak aprílové počasí
milan ferdián píše:Začátek ankety je slibný a děkujeme za váš zájem. Našly se další plánky, ale v modulech,které hlavně potěší N-kaře a to v počtu 30 plánků a nezvyklý bonus.Ten neprozradíme, aby zde náhodou nevypuklo "davové šílenství" .S tím ale poskočila cena.Snažíme se vás včas informovat o změnách v publikaci.
bambulak píše:A budou taky plánky 48 až 55?
HonzaM píše:milan ferdián píše:Začátek ankety je slibný a děkujeme za váš zájem. Našly se další plánky, ale v modulech,které hlavně potěší N-kaře a to v počtu 30 plánků a nezvyklý bonus.Ten neprozradíme, aby zde náhodou nevypuklo "davové šílenství" .S tím ale poskočila cena.Snažíme se vás včas informovat o změnách v publikaci.
Bylo by možné tuhle dost nejasnou informaci vysvělit? Za prvé, co je míněno "v modulech", jsou to tedy návrhy pro stavbu modulů a ne samostatných kolejišť? Za druhé, co je míněno tím "nezvyklým bonusem". Za třetí, o jaké zvýšení ceny by se přiblžně jednalo, je to v řádu jednotek nebo desítek procent?
Před časem jsi Milane nedávno označil za dobrý nápad některý plánek pro H0 představit i v TT a N, aby bylo zřejmé, o co méně místa na provozně stejné řešení v menších měřítkách stačí, nebo naopak zvolit určité konktrétní rozměry plochy kterou má uživatel k dispozici a ukázat co se na tu plochu o kolik méně se tam vejde v H0, než v TT nebo v N. Počítáš s něčím takovým v připravované publikaci?
Je jasné, že v H0 jsou nejlepší detaily a největší výběr vozidel, na druhé straně lze v N na stejné ploše postavit provozně mnohem zajímavější kolejiště. Jako vždy je v životě prakticky vždy nutné volit kompromis a je dobré zejména těm kdo se chystají začít poskytnout začínajícím informace usnadňující rozhodování. Je pak na každém se rozhodnout, čemu dá přednost.
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků