Stránka 3 z 15

Domácí kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 6:07 am
od milan ferdián
TT/1:120_1500*1150_PILZ/MODELLGLEISSYSTEM/15°- Tesiset

ObrázekObrázek

Kuba,pár výhybek,pár kolejí,hotový rám,málo financí ,ale velké nadšení..Kolega chameleon a ostatní vydatně radí ,až z toho bylo sedm stránek na tomto fóru.Kolega Ondras vzal tužku a maloval.Plánek zpracovaný Tesisetem ve wintracku jsme viděli.Při přípravě dalších plánků jsem si všiml vzkazu od kolegy Domby a když už jsem tam byl,tak jsem koukal co dělají jeho kolegové.
No a tak jsem trochu upravil Ondrašův návrh.Jedná se o jednoduchou smyčku ,kterou lze po dokoupení výhybek ,doplnit další kolejí.Trať pokračuje přes zástavku do esíčka do koncové stanice.Koncová stanice je velmi zjednodušená kvůli počtu výhybek.Trať končí vlečkou ,kde se násypkami nakládá štěrk do nákladních čtyřnápravových výsypných vozů řady Sas.Osobní dopravě vládne M152.0 s přívěsným vozem Blm.Motorový vůz zde má ve zrušené výtopně útulek pro nocování a případnému dotankování pohonných hmot.Nedejte se zmást širokou říčkou,klidně ji může nahradit obyčejný potok,jenom se musí dodržet ten výškový rozdíl u splavu.Důvodem je skrytá vratná smyčka.Obilné pole ,louky ,smíšený les.

Re: Malé kolejiště TT

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 6:08 am
od milan ferdián
JBr píše:
milan ferdián píše:Nemůžu nahrávat přílohy.. :?


Koukam, ze nahrat vic souboru najednou mi v Opere ted taky nejde, ale udelat to jeden po druhem porad jde, jeden soubor je v pohode.

Edit: tak zmena, jde i vic souboru, jen to trvalo dyl nez jsem cekal.


To je tak ,když neumím anglicky,už jsem problém vyřešil. :wink:

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 6:53 am
od petrh
no ten posledni planek je nadherny:) a co to TTe:))

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 7:05 am
od milan ferdián
petrh píše:no ten posledni planek je nadherny:) a co to TTe:))


Ten už má Michal :D

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 7:12 am
od petrh
milan ferdián píše:
petrh píše:no ten posledni planek je nadherny:) a co to TTe:))


Ten už má Michal :D

takze uz aby michal vydal knihu:)))

Re: Domácí kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 4:55 pm
od chameleon
milan ferdián píše:TT/1:120_1500*1150_PILZ/MODELLGLEISSYSTEM/15°- Tesiset


Moc pěkný! Kreslený plánek a od tebe, to je hnedle jiná kvalitka a i těch "pár" výhybek vypadá super :)
Akorát koukám, že ten tunýlek od rodičů jsi mu tam taky nezapracoval, nezapomněl jsi na něj? :lol:

Re: Domácí kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 8:58 pm
od milan ferdián
chameleon píše:
milan ferdián píše:TT/1:120_1500*1150_PILZ/MODELLGLEISSYSTEM/15°- Tesiset


Moc pěkný! Kreslený plánek a od tebe, to je hnedle jiná kvalitka a i těch "pár" výhybek vypadá super :)
Akorát koukám, že ten tunýlek od rodičů jsi mu tam taky nezapracoval, nezapomněl jsi na něj? :lol:


Na to jsem zapoměl :D

Odbočná_stanička

PříspěvekNapsal: pát 27 bře, 2009 9:03 pm
od milan ferdián
Jen reko odbočná stanička v HO.Domba

Obrázek
Obrázek

Upravena stanice

PříspěvekNapsal: sob 28 bře, 2009 5:31 pm
od milan ferdián
TT/1:120_pavel

Upravená stanice může být buď ,jako koncová nebo úvraťová.Je určena pro ty,kteří mají rádi bohatý posun na vlečkách.Náplni vleček ,zde si modelář určí sám jejich druh.Podkladem je mezilehlá stanice žst.Frenštát pod Radhoštěm s bohatým vlečkovým provozem.Podnětem tématu je pavel .

Obrázek

žst.Třemešná/N-1:160

PříspěvekNapsal: pon 30 bře, 2009 8:05 pm
od milan ferdián
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrázek

Každý z nás ,kdo otevírá tyto stránky diskusního fóra,má sen ,přání nalézt,vyřešit,naplánovat,vybudovat kousek té své malé železnice.S ní se pochlubit stejně postiženým kolegům.Dovolte ,abych i já zde prezentoval svůj sen.
Jedná se o pracovní výkres modulu odbočné stanice,kde se nám větví stanice do dalších lákavých dálek a kde nám začíná romantická úzkokolejná trať,která nás zaveze k rybníkům,vlahým lesům a nemluvě o oroseném zlatavém moku.
Stanice má pět dopravních kolejí 5,3,1,2 a 4.Manipulační/skládková kolej 7 se skladištěm a s rampou,kolejová váha a volná skládka.Na koleji 7b se přistavují vozy buď na podvalníkovou jámu nebo jen k překládací rampě se skladištěm.Kolej 9b je jen pro překládku zboží nebo přeložení volného sypkého materiálu.Kolej 3a je výtažná a slouží k posunu pro koleje 7,5,3,9b a 7b.Napravo z koleje 5 vychází ještě kusá kolej neoznačená,je možné ,že bude odstavná.Napravo dole vlečka pivovaru a nalevo lokomotivní depo tradičně ve svém základním kabátu.Kolej 6 je manipulační slouží pro potřebu obsluhy vlečky a objezdu hnacích vozidel ,případnému přistavení do L.D.
Kolejiště úzkorozchodné stanice má dvě dopravní koleje 1ú a 2ú.Máme zde odstavné koleje,kusou kolej pro základní dozbrojení parní lokomotivy.
Podkladem stanice jsou brány ze skutečných stanic a to žst.LIPOVÁ-LÁZNĚ a ze žst.TŘEMEŠNÁ VE SLEZSKU.
Správně by měl být tato stanice v tématu moduly,ale jestli dovolíte výjimečně jsem ji umístil i zde.Děkuji.

PříspěvekNapsal: úte 31 bře, 2009 5:45 am
od andrejH0
zdar milane
pekne navrhnuty modul. len jedna maal pripomienka. v skole nas pan docent ucil na zelezniciach, ked budeme robit zhlavie, aby sme sa vyhli pouziti celej krizovatkovej vyhybky (anglican) v hlavnych kolajach a hlavne v najexponovanejsom mieste a to v zhlavi. to mas na pravej strane. ucil nas, aby sme to vzdy snazili nahradit vyhybkami.(lacnjesie a lahsie sa opravuju a ked sa jedna pokazi sa rychlejsie opravi a pripadne cast stanice zostane stale obsluhovatelna). na moduloch je miesta dost a ak cches skus sa pohrat nahradenim toho anglicana.

este otazocka... za tym anglicanom mas pouzitu symetricku vyhybku, ak jo tak dost netradicne riesenie (symetricke sa pouzivaju na spadovskach a do zhlavia somju este nevidel( pokial nejde o transfromovanu pri navrhovani zhlavia-ale v modeloch som transformovane este nevidel))

inak pekna pracicka

PříspěvekNapsal: úte 31 bře, 2009 5:51 am
od petrh
nadherna vec, hlavne ta ouzka Ne je super, takze pristi setkani Zababa bude uz i v ouzkych;) super:))
a co se snu tyka, ja tom vidim jasne, jdnou se na Milanovych modulech bude prohanet TU47 s balmiky 160x zmenseny nejen v tremesne, ale az do Osoblahy

PříspěvekNapsal: úte 31 bře, 2009 6:01 am
od milan ferdián
andrejH0 píše:zdar milane
pekne navrhnuty modul. len jedna maal pripomienka. v skole nas pan docent ucil na zelezniciach, ked budeme robit zhlavie, aby sme sa vyhli pouziti celej krizovatkovej vyhybky (anglican) v hlavnych kolajach a hlavne v najexponovanejsom mieste a to v zhlavi. to mas na pravej strane. ucil nas, aby sme to vzdy snazili nahradit vyhybkami.(lacnjesie a lahsie sa opravuju a ked sa jedna pokazi sa rychlejsie opravi a pripadne cast stanice zostane stale obsluhovatelna). na moduloch je miesta dost a ak cches skus sa pohrat nahradenim toho anglicana.
inak pekna pracicka


S tím s tebou souhlasím ,problém je, že i na tomto modulu je málo místa.Důvodem je úhel výhybek 6° a víš sám ,když nahradím anglickou výhybku ,dvěma jednoduchými ,automaticky se značně zkrátí délka dopravních kolejí,a já se zde snažil dodržet aspoň na třech dopravních kolejí délku 2400mm (norma FREMO).Ani ten modul nemám šanci natáhnout na delší.Jsem limitován úschovným prostorem pro modul.

PříspěvekNapsal: úte 31 bře, 2009 6:07 am
od andrejH0
to viem ze anglican skrati velmi a co takto dat do od stanice Horni Blatna/Rokytka oblukovu vyhybku a anglican vyhodit a dat namiesto neho dve vyhybky protismerne tak by to neslo....oblukova je v zhlaviach pouzivana.
mozno by takto to priestorovo vyslo..len maly namet

PříspěvekNapsal: úte 31 bře, 2009 6:07 am
od Pája
Např v Žatci na nádraží na zhlaví pod mostem hlavní silnice od Chomutova jsou na hl.koleji hned angláni dva.