Ruční stavění výhybek TT?

Přátelé, jinde už jsem se zmínil, že po mnoha létech zvažuji svůj x-tý kolejišťový začátek a čím víc toho mám načteno, tím větší mám pocit, že nic nevím. A tak, abych se vyhnul všeobecnému posměchu a opovržení starých mazáků, dávám tento dotaz do začátečnických. Protože mně nasadila celé hejno brouků do hlavy už třeba jenom taková základní věc jako je kolejivo. Naposledy (ještě celkem nedávno - 2007) jsem před stěhováním rušil sice nedokončené, ale už průjezdné a zcela ovladatelné kolejiště TT s "klasickým" kolejivem, jehož rozměry a strukturu si pamatuju dodnes nazpaměť. Dnes se v TTčku perou o přízeň nejméně dva výrobci (Tillig vs. Kuehn) a v jejich systémech resp. rozdílech mezi nimi aby se s prominutím prase vyznalo, natož věčný mašinkářský začátečník...
Ale budiž. Zaujala mě jedna konkrétní věc, kterou jsem tady v diskusích našel jen zcela okrajově, a zajímá mě váš názor na ni: Možnost ručního ovládání výhybek. Kromě jinde popsaných úletů do velikostí Ze a T přemýšlím o analogovém pidikolejišti TT na ploše 115x70 cm, inspiraci beru z Milanových enkařských variací na téma "sólo pro 810" a nejmenších šuplíkových HO segmentů typu Otovice zastávka, a ptám se: Je rozumné ovládat na takovém výtvoru výhybky jen ručně? Které - Tillig versus Kühn - jsou pro tento způsob vhodnější? Existují pro tento účel nějaká udělátka (přestavovací páky? dokonce se závažími? a s výměnovými návěstidly?), která snesou manipulace třesoucí se rukou čekatele na důchod?
A opravdu s velkým zájmem se těším na vaše názory a rady a vůbec...

