Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Odo píše:Chlapi nedělejte mi v tom guláš . Řekněme, že se bude na pravém zhlaví posunovat na kolejích 1 a 5, tak na kolej 2 a 3 může z levého zhlaví přijet vlak, ne? Máme schopnou obsluhu stanice . Úplně mi stačí závislosti mezi návěstidly, tak aby na každém zhlaví mohlo být jen jedno návěstidlo s jinou návěstí než STŮJ. Nemám v úmyslu modelovat kompletní SZZ.
_lt_ píše:Zdravím,
rád bych znal Váš názor ohledně návěstidla, konkrétně skupinového odjezdového mechanického návěstidla.
Stavím stanici ve které je zhlaví stočeno do pravého oblouku. Na jeho konci v úrovni první výhybku by mělo být umístěno toto odjezdové návěstidlo. V mém případě by ale takto umístěné návěstidlo bylo zacloněno rohem budovy výtopny a nebylo by vidět ze dvou dopravních kolejí, navíc je tam na něj vedle budovy málo místa. Tento problém bych vyřešil umístěním návěstidla na opačnou stranu koleje.
Mě zajímá jestli mohu návěstidlo umístit ještě o výhybku blíže staniční budově a návěst "hlavní návěstidlo je umístěno na opačné straně" vynechat. Dle mého názoru je to takto možné, protože polohu odjezdového návěstidla včetně kolejí pro které je platné určí staniční řád. Nenapadá mě totiž jediná stanice z praxe kde by návěstidlo měli umístěno jinak, než standardně v pravo a u první výhybky (resp. poslední) a tak se proto ptám, zda by se to takto mohlo postavit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků