chameleon píše:miroslav lengyel píše:Že by bylo TT na doma nějakou výhrou si taky nemyslím,protože nalámané klasy na poloměru 310 mm asi nejsou taky to pravé,že?
No tak, H0 do poloměru 450 mm bude vypadat stejně nalámané
Proto malé poloměry obecně schováváme do tunelů. Na staničku, kde může zastavit rychlík, ti v TT stačí něco přes 2 metry, v H0 už 3 metry, v N 1 a 3/4 metru a o tom to je
Hm,tak poloměr 310 mm v TT je cca 360 mm v H0,to za prvé.
Za druhé je také třeba přistupovat k věci s odstupem.Já dělám DRG,kde mám rychlíkové vozy dlouhé cca 23 cm a ne klasy 30 cm.
takže na poloměru 450 mm to zase taková tragedie není.Tím netvrdím,že je to ideální,ale není to takový běs.Kolik ale najdu vozového parku z I. nebo II.epochy v TT?A za třetí,kde je napsáno,že musí ten rychlík ve stanici zastavit?Stejně jako ve skutečnosti může pouze mou stanicí pouze projíždět.
Jinak osobně proti TT nic nemám,sám jsem je několik let vlastnil a pokud někdo bojuje s každým centimetrem,tak mu rozumím a rozhodně nikoho nezatracuji.A tím mám na mysli i kolegy z N-ka či dokonce z velikosti Z.Hluboce se před nimi klaním,protože já má běsy,jen když musím mašinu osadit zvukovým dekodérem.
Zrovna tak,pokud si někdo postaví mašinu v 0-ce se všemi možnými hejblátky,tak má můj velký obdiv.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.