miroslav lengyel píše:No hezky si tady foukáte na prstíčky,ale ono je to trošinku jinak. Takže pěkně popořadě,funkční detaily v nulce jsou sice fajn,ale co s tím doma?To jako budu jezdit na 3 m dlouhém prkně sem a tam?
Že by bylo TT na doma nějakou výhrou si taky nemyslím,protože nalámané klasy na poloměru 310 mm asi nejsou taky to pravé,že?A nezabředávejme zbytečně do takových detailů jako je v tomto měřítku kvalita obecně a to ani nemluvím o zvuku.
N-ko jsem původně chtěl,jenže je to opravdu malé a abych rozpoznával mašiny pod lupou je o ničem.Zvuk se dá dnes pořídit i v těchto strojích a kvalita je na velmi vysoké úrovni.
Takže mi zase nezbude než pokračovat v H0
Aha, a na R380/R400, co má půlka H0kařů v mém dosahu, ten rychlík vypadá dobře ? Kvalita ? mám zatím pouze 2 loko, ale žádný problém. Zvuk nezáleží na 120 či 87, ale na repráčku a nahraném zvuku Výhrou není žádné měřítko, každý dělá, co je mu sympatické, ale pokud TT není domů vhodné, tak H0 tuplem ne, pokud tedy není k mání pořádná místnost. Dle mě si TT a H0 vzájemně šlapou na paty, N je někde vzadu. Nabídka vozového parku z pohledu IV -V epochy téměř totožná, akorát H0 má více variant bardotek, a TT více hektorů Páry jsou jasné.