JendaTT píše:Zkusím to upřesnit, ta stanice je zkrácená, aby se vešel obrázek.
Není to koncová stanice, dopravní koleje jsou ta horní a ta prostřední, přesně pro křižování vlaků. ta spodní může být manipulační a nebo pro objíždění soupravy.
Epocha je V. nebo lépe Vi., klidně to berte tak, že je to stanice po rekonstrukci, dálkově ovládané výměny a návěstidla.
Díky, za ten Vamberk, tomu je to dost podobné.
Kolej pro objíždění soupravy předpis nezná.
"...dálkově ovládané výměny a návěstidla..." Takže dispečerské řízení? Pak ale bude stanice kompletně osazena - každá kolej bude mít do obou směrů svoje samostatná návěstidla. Bohužel nemáš koleje ani výhybky očíslované, takže to zkusím takhle: na hlavní koleji 3 světla (č-z-b pro posun), na vedlejší(ch) dopravní(ch) koleji/kolejích 4 světla (ž-č-z-b pro posun), na manipulační (jestli bude ta spodní kolej, odkud vychází vlečka, manipulační) ranžírky (b-m), jinak viz předcházející věta, vjezd z vlečky bude taky krytý ranžírkou a pro vyšší rychlosti i odvratem, vjezdová návěstidla 5 světel (ž-č-z-b-ž, bílá je přivolávačka), místo
policajtů ze směru od stanice jednosvětlová modrá návěstidla. Vlečka a manipulační kolej ale mohou být kryté jen výkolejkami. U zhlaví směr vlečka bude stojánek s pomocným stavědlem pro odemykání místně stavěných výměn (pokud takové jsou) a EMZ, obojí uvolňované pro posun dispečerem DOZ, dtto na opačném zhlaví pro nouzové ovládání při výpadku DOZ.
A jak jsme se shodli v jiné diskusi, ta spodní kolej může být rozpůlená, zčásti dopravní, zčásti manipulační; pak tam ještě přibude cestové návěstidlo vyznačující konec dopravní cesty a v opačném směru ranžírka kryjící dopravní část koleje před vjezdem posunujícího dílu nebo vlečkového vlaku z manipulační části. A pak taky z té dopravní části koleje může být 4světlovým odjezdovým návěstidlem povolen odjezd vlaků jedním směrem - "doleva".