Návrh kolejiště H0 a jeho simulace v Transport Fever 2

Absolutní začátky s modelovou železnicí. Dotazy na úplně základní věci.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Návrh kolejiště H0 a jeho simulace v Transport Fever 2

Příspěvekod HouseGregoryMD » sob 23 črc, 2022 1:41 pm

Po výběru kolejiva HO, DCC řešeném v tomto příspěvku http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=43&t=5351&start=300#p310513, začínám řešit kolejiště. Rozměr desky 125x270cm, kousek do L +50x80cm.

Nakreslil jsem si návrh v XTrackCAD sw.
Snímek obrazovky 2022-07-22 v 15.23.01.png
Návrh
Snažím se maximálně využít plochu, kterou mám omezenou. Ovládat bych chtěl pomocí centrály z21 a doplňujících modulů zpětného hlášení, úseků, atd. Jsem začátečník.

Prosím o komentáře, zda-li to, co jsem nakreslil a následně nasimuloval v Transport Feveru 2
Snímek obrazovky 2022-07-22 v 15.12.23.png
TF2 linky

Snímek obrazovky 2022-07-22 v 15.25.45.png
Náhled
, je realizovatelné, zda-li můj koncept může fungovat pro automatizovaný provoz se z21 a řízení přes PC.

Nahrál jsem i video.https://youtu.be/KWVgk3q8VFc

4 linky jedoucí jedním směrem z hlavního nádraží, 5.linka v protisměru z hlavního nádraží pro ozvláštnění (volitelná). Úseky jsou mezi semafory, tzn. všechny koleje na nádražích a pak některé úseky tratí. Nejlépe to jde asi poznat z toho videa. Chtěl bych vše ovládat přes z21 a PC, ideálně ROCO prvky, vytvořit úseky, zpětné hlášení obsazení, asi budu muset řešit zpětné smyčky.
Prosím o vaši připomínky, návrhy, nápady k tomu, co jsem si namyslel.

Děkuji
začátečník,39 let,z21 černá,kolejivo Roco s podložím HO, DCC
rád programuji
HouseGregoryMD
Uživatelský avatar
HouseGregoryMD
 
Příspěvky: 11
Registrován: pát 08 črc, 2022 3:39 pm
Bydliště: Šternberk

Re: Návrh kolejiště H0 a jeho simulace v Transport Fever 2

Příspěvekod Zlámalík » sob 23 črc, 2022 8:18 pm