Nejlepší měřítko pro začátečníka
Napsal: stř 24 lis, 2021 7:18 pm
Zdravím, jaké by bylo nejlepší měřítko pro naprostého začátečníka?
Nikdy jsem kolejiště neměl a nevím, jaká úskalí v této zajímavé činnosti jsou.
Jsem spíš zastáncem klasiky, takže bych kolejiště měl v analogu. Věřím, že by to šlo.
Dále by určitě chtělo zmínit, že kolejiště brázdily elektrické (ČD peršing, ČD cityelefant, ČDC vectron a žehlička sloužící jako záloha), dieselové (ČD 810, ČD regionova, ČDC brejlovec, možná i ČDC byzon)a sem tam by se nádražím prohnala parní lokomotiva (ta by většinu času ale asi strávila v tunelu/depu nebo někde jinde schovaná, protože už pravidelně nejezdí).
Představuji si to jako jednodušší nádraží o několika kolejích. Velkou inspiraci bych bral z Nymburka, kde sloužím jako vlakvedoucí jen by tato stanice byla dost zjednodušená.
Doufám, že je nějak možné rozdělit staniční kolej na kolej A a kolej B, čímž by se dalo doufám docílit odvěšení jednotky cityelefant od druhé, která by vyčkala po dobu taktu a následně by se znovu spojily.
Nikdy jsem kolejiště neměl a nevím, jaká úskalí v této zajímavé činnosti jsou.
Jsem spíš zastáncem klasiky, takže bych kolejiště měl v analogu. Věřím, že by to šlo.
Dále by určitě chtělo zmínit, že kolejiště brázdily elektrické (ČD peršing, ČD cityelefant, ČDC vectron a žehlička sloužící jako záloha), dieselové (ČD 810, ČD regionova, ČDC brejlovec, možná i ČDC byzon)a sem tam by se nádražím prohnala parní lokomotiva (ta by většinu času ale asi strávila v tunelu/depu nebo někde jinde schovaná, protože už pravidelně nejezdí).
Představuji si to jako jednodušší nádraží o několika kolejích. Velkou inspiraci bych bral z Nymburka, kde sloužím jako vlakvedoucí jen by tato stanice byla dost zjednodušená.
Doufám, že je nějak možné rozdělit staniční kolej na kolej A a kolej B, čímž by se dalo doufám docílit odvěšení jednotky cityelefant od druhé, která by vyčkala po dobu taktu a následně by se znovu spojily.