Stanin píše:... Pokud ale máte někdo jiný fígl, jak na to, tak se rád nechám inspirovat. Jinak budu muset zkusit to TT, ale podle mě to taky s tou dynamikou nebude ono.
Přidám svůj skromný názor. Mám všechny tři jmenované velikosti H0, TT a N. U mne jsou také popsány důvody, proč kolejiště s těmito požadavky v TT.
Ano, mám třeba v H0 také krysu a k ní 9 vozů Slovenské strely, ikdyž pro mne je to spíše Detvan nebo Bečva, kdy jsem s tím jezdil z VŠDS v Žilině. Mám na to místnost 9,5 dlouhou, kde by to nevypadalo již divně, takže s tím jezdíme na chalupě po koberci na kolejivu s podložím v těchto délkách. Zvažuji třeba, že si koupím RailJet v H0... V N proháníme Shinkanseny, kdy 16ti vozová jednotka má skoro 3 metry.
A teď k tomu TT. Za mne TT umí to stejné co H0. Proto jsem se k této velikosti vrátil z hlediska kolejiště a umožnila mi také splnit požadavek na "koridorovou" trať. Je to hezké, když se po kolejišti prohání 10 Y vozů, projede Vindobona o 11ti vozech, Hungaria..., takovou soupravu lze u nás vidět celou a delší dobu. Pokud neřeším, že mi stojí něco na zhlaví, tak i 16 vozů. Dokonce teď uvažuji, že převleču na dvoukolejce tillig pruty, za Peco 1,57 (pokud to jde), když to ještě nemám zaštěrkované, aby to bylo hezčí. Takže na tohle téma je TT prostě super a vozový park netrpí velkými kompromisy a už vůbec ne jízdními vlastnostmi. TT je dnes někde jinde, není to 20té století a já mu vyčítám pouze jen výstupní kontrolu některých výrobků.
Když už zde zazněla dvoupatrová kolejiště, které jsou i v Japonsku naprosto běžná, i já zvažuji, že bych si kolem zdi nad TT možná dal Shinkansem, je to roztomilé jak se to táhne jako had...