Stránka 5 z 5

Re: První kolejiště N

PříspěvekNapsal: ned 26 kvě, 2019 12:39 pm
od Ove
Samotr9 píše:Ale líbí se mi ta tvoje stoupající trať na kraji. To je možná lepší nápad,než ten můj.

V podstatě to byla dvoukolejka (schovaná v tunelu), aby mohly jezdit vlaky proti sobě (a tunel sloužil k zastávce a časové prodlevě mezi odjezdem a příjezdem) a jednokolejka (bohužel s ostrým stoupáním) do lesního nádraží, kam jezdil motorák. A uprostřed bylo nákladové nádraží s točnou (synkův nápad, původně tam být neměla, ale vyhrál si s ní a já kroužil po zbytku kolejiště). Zespoda desky byl hranol s přesahem 3 cm na každou stranu, ten přesah byl zakulacen a zapuštěn do bočnic vyrobené skříně, takže po skončení ježdění bylo nutné jen sundat loko a vagony a kolejiště se zaklaplo a nezabíralo místo...

Re: První kolejiště N

PříspěvekNapsal: pon 27 kvě, 2019 8:59 am
od Samotr9
fulda píše:To je spíš to, že máš modely nastavené v nějakém modelovém chování a synátor očekává spíš autodráhové chování.
Normální mašina prostě nezastavuje na místě, to už si všimlo víc lidí, o kterých se zpravidla píše TADY.

Co se týká ovládání výhybek, dělal jsem nějaké popisy TADY, ale nevím, jestli to zvládneš.
K tomu jsou pak bezva buď ovladače The Cube, nebo nějaká jednoduchá přehazovátka.


Tak jsem na ty tvé popisy koukal a mám z toho hlavu jako pátrací balón. Těm technickým nákresům a některým výrazům vůbec nerozumím :( , ale ta krabička Cube mě zaujala. Takhle nějak bych si představoval přehazování výhybek. I malý to pochopí a bude ho bavit si přehazovat výhybky takhle jednoduše.

Re: První kolejiště N - Programování

PříspěvekNapsal: stř 05 čer, 2019 3:45 pm
od Samotr9
Zdravím.

Tak jsem pořídil z druhé ruky další digitální lokomotivu. Jezdí mi ale na stejné adrese jako Lokomotiva ze start-setu. Stáhnul jsem si český manuál k multimausu Rocco 10810, protože si myslím,že je to to samé jako můj multimaus od Fleischmanna.

Než něco pokazím, chci se zeptat jestli jak ji naprogramuju na jinou adresu, jsem z toho návodu trochu zmatený a nechci se v tom příliš vrtat, aby se mi nepodařilo nějak rozhodit dekodér v loco. :(

Re: První kolejiště N - Programování

PříspěvekNapsal: stř 05 čer, 2019 4:07 pm
od JendaTT
Adresa lokomotivy je nastavená v dekodéru lokomotivy v CV1. Většinou je po resetu nebo z továrny nastaveno CV1 = 3. Což je i případ lokomotiv ze startsetů.

Podívej se do manuálu, jak se na multimouse nastavují CV v dekodérech a přeprogramuj si CV1 na jiné číslo (4 apod.), tím budeš mít lokomotivu na adrese 4. Pak si v multimouse přidej do knihovny lokomotivu se stejnou adresou. Tím budeš moci ovládat lokomotivy nezávisle na sobě. Pokud by ta nově nastavená lokomotiva dělala "divné věci", zkus změnit v nastavení rychlostních stupňů lokomotivy v knihovně v multimouse. Pokud ti ale na adrese 3 jezdila v pořádku, nemusíš to řešit.

Re: První kolejiště N - Programování

PříspěvekNapsal: stř 05 čer, 2019 4:45 pm
od fulda
Samotr9 píše:Zdravím.

Tak jsem pořídil z druhé ruky další digitální lokomotivu. Jezdí mi ale na stejné adrese jako Lokomotiva ze start-setu. Stáhnul jsem si český manuál k multimausu Rocco 10810, protože si myslím,že je to to samé jako můj multimaus od Fleischmanna.

Než něco pokazím, chci se zeptat jestli jak ji naprogramuju na jinou adresu, jsem z toho návodu trochu zmatený a nechci se v tom příliš vrtat, aby se mi nepodařilo nějak rozhodit dekodér v loco. :(

viewtopic.php?f=6&t=12029&p=254473#p254473

Re: První kolejiště N - Programování

PříspěvekNapsal: stř 05 čer, 2019 5:05 pm
od Samotr9
JendaTT píše:Adresa lokomotivy je nastavená v dekodéru lokomotivy v CV1. Většinou je po resetu nebo z továrny nastaveno CV1 = 3. Což je i případ lokomotiv ze startsetů.

Podívej se do manuálu, jak se na multimouse nastavují CV v dekodérech a přeprogramuj si CV1 na jiné číslo (4 apod.), tím budeš mít lokomotivu na adrese 4. Pak si v multimouse přidej do knihovny lokomotivu se stejnou adresou. Tím budeš moci ovládat lokomotivy nezávisle na sobě. Pokud by ta nově nastavená lokomotiva dělala "divné věci", zkus změnit v nastavení rychlostních stupňů lokomotivy v knihovně v multimouse. Pokud ti ale na adrese 3 jezdila v pořádku, nemusíš to řešit.


Super. Díky...Přitom to bylo tak jednoduché. Jen mi přestala svítit ve směru jízdy,ale měla tak mizerné osvětlení,že mi to ani nevadí. :D