Výhybky Peco H0 pro digitál

Absolutní začátky s modelovou železnicí. Dotazy na úplně základní věci.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Výhybky Peco H0 pro digitál

Příspěvekod RomanH074 » pát 13 říj, 2017 5:14 pm

Dobrý den, jsem začátečník, tak se předem omlouvám za asi blbé dotazy. Po prohlížení dostupného kolejiva jsem se rozhodl i kvůli jeho celkové dostupnosti a levným přestavníkům pro Peco. Mám v plánu budovat ne modulové, ale kvůli zatím nestálému placu segmentové digitální kolejiště. Práci s flexi kolejemi zvládám z dob TT, kdy jsem si postavil všelijak zprohýbaný okruh s jednou výhybkou jako pokus. Bohužel jsem u Peca narazil na dva druhy výhybek, s napájenou a nenapájenou srdcovkou. Mám digitál od Roca se z21 start. Které výhybky si mám pro provoz v podobě Brejlovců a Bardotek s M152 vybrat ? V elektrice se moc nevyznám a nevím jaké výhody či nevýhody která srdcovka má a jakou si pořídit. Dále je lepší pro nový vozový park Code 75, nebo radši klasické Code 100 ? To nižší Code se mi po pokusném zaštěrkování zdá hezčí. Děkuji předem za rady. Ceny výhybek jsou bohužel vyšší, než běžné kolejivo, tak bych se nerad sekl.
RomanH074
 
Příspěvky: 6
Registrován: pát 13 říj, 2017 3:24 pm

Re: Výhybky Peco H0 pro digitál

Příspěvekod Edys » pát 13 říj, 2017 5:26 pm

Osobne preferuji prestavniky MP1 ktere maji realisticky pohyb. Co se tyka výhybek tak rozhodne s napajenou srdcovkou.
Naposledy upravil Edys dne pát 13 říj, 2017 5:33 pm, celkově upraveno 1
Stavím pro zábavu ne pro 100% věrohodnost. Zábava je to oč tu běží.
http://www.moje-vlacky.cz
Uživatelský avatar
Edys
 
Příspěvky: 626
Registrován: sob 05 lis, 2016 9:24 pm
Bydliště: Slaný, práce Praha

Re: Výhybky Peco H0 pro digitál

Příspěvekod Edys » pát 13 říj, 2017 5:32 pm

Ted jsem se navic koukal na ceny a kdyz se k samotnemu prestavniku prictou dalsi potřebné cicoviny ta cena uz tak zajimava neni.
Stavím pro zábavu ne pro 100% věrohodnost. Zábava je to oč tu běží.