Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
sidlo píše:Vjezdová návěstidla nebudou návěstit očekávej 40 km/h při průjezdu odbočkou, ale pouze 40 km/h a výstraha. Bude to jednodušší na prodrátování.
D píše:belgarat:
Navíc kolejová spojka by komplikovala návěštění odjezdu, bylo by třeba před výhybku od budovy z obou stran vložené návěstidlo, u budovy asi trpasličí. Prostě návěstní guláš. Takhle to vidím jako pseudoreálné maximum.
hank píše:No a jestli má to dítě rádo/jeho tatínek rád , když to hodně bliká, tak může mít na konci té lokálky i stanici provozovanou podle předpisu D3 s krycím návěstidlem chráněného úrovňového přejezdu (může jich být i víc, leckde jsou přejezdy na obou zhlavích nebo dokonce uprostřed stanic a přes všechny koleje) a imitaci návěstidel samovratných výhybek.
hank píše:belgarat: Pro inspiraci se můžeš podívat sem, ale to určitě znáš...
http://gvd.cz/cz/data/planky/planky.html
D píše:Nedivím se, že zrovna v Havlíčkově Brodě a Šlapanově jsou cestová návěstidla před výhybkou. Obě dopravny totiž mají běžný posun vyřešen tak, aby se obvykle za cestové návěstidlo sunout nemuselo. Nádraží Havlíčkův Brod má samostatnou výtažnou kolej mimo koridor (na jih, druhá od řeky) a ve Šlapanově vlečka má vlastní výtažné koleje a krátkou manipulační kolej obslouží výtažná délka jižního zhlaví. Nevěřím, že by teoretické nádraží mezi dvěma portály tunelů někdo naprojektoval tak, aby jedinou uvažovatelnou výtažnou délku vjezdové koleje osadil cestovým návěstidlem. Ale když by tomu tak bylo, bylo by třeba všechny výtažné délky vjezdových kolejí ukončit seřaďovacími návěstidly (v plánku dvě na pravém zhlaví).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků