Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
HonzaM píše:A ke zkratu nedojde, jazyky jsou napájeny jen dotykem s kolejnicí? To by pak stačilo smítko a jazyk by byl bez napájení.
Luděk píše:HonzaM píše:A ke zkratu nedojde, jazyky jsou napájeny jen dotykem s kolejnicí? To by pak stačilo smítko a jazyk by byl bez napájení.
Jazyky jsou napájeny každý zvlášť společně s přiléhající kolejnicí. Jediné kde by docházelo ke zkratu je srdcovka a ta by musela zůstat nezapojená.
HonzaM píše:Asi se nepoužívají výhybky, které by byly trvale v jedné poloze, bylo možné je “říznout” a vrátily by se do původní polohy, proč to tedy chtít...
Trainmaniak píše:HonzaM píše:Asi se nepoužívají výhybky, které by byly trvale v jedné poloze, bylo možné je “říznout” a vrátily by se do původní polohy, proč to tedy chtít...
Něco málo narychlo z Googlu:
• https://publi.cz/books/191/10.html
• https://aksignal.cz/produkty/princip-ci ... estavnikem
• https://www.zirafoviny.cz/modules/lexik ... ntryID=114
hank píše:Zajímavá diskuse. Už jste probrali TT a H0. Jak to funguje v eNku? Jsou v některém továrně vyráběném kolejivu taky k dispozici výhybky použitelné jako samovraty?
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků