Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Tomáš10 píše: Ještě nějaké značky jsou nezbytné ?
tomkanka píše:Ještě, pokud bude traťová rychlost vyšší, z každé strany před krajní výhybkou omezení na max. 40 km/h a za poslední výhybkou opět zvýšení na rychlost traťovou.
hank píše:Často se před zhlavím snižovalo i na 30 až 10 km/h, zvlášť tam, kde byly nějaké prastaré výhybky atypických kolejnicových soustav a/nebo geometrií nebo tam, kde byly nějaké složité rozhledové poměry v kombinaci zhlaví + nechráněný přejezd.
hank píše:Naopak tam, kde byla traťová rychlost 40 km/h a "normální" výhybky v přehledných rozhledových poměrech, se před zhlaví nemusel dávat žádný rychlostník.
hank píše:Na lokálkách se zjednodušenou dopravou, kde byla traťová rychlost > 50 km/h, se před LT dávala na zábrzdnou vzdálenost (V < 70 km/h - 400 m, 70 km/h a více - 700 m) ještě tabulka s křížem
sidlo píše:Tabulka s křížem se mohla dávat i dříve, a to v případech kdy u LT byly nevhodné rozhledové poměry.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků