Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
HonzaM píše:Škoda že to není N-ko...Vešlo by se tam daleko víc a bylo by to provozně zajímavější. To neexistují žádní N-kaři?
Morris Zapp píše:Ahoj,
tak popořadě:
1. termitologie: "modul" je cosi, co má nejméně jedno modulové rozhraní. Může (v případě stanic je to zcela obvyklé) se dělit na menší bedny (se kterými se lépe manipuluje, vejdou se do auta, apod.), těmto bednám říkáme "segmenty".
Tady, jestli to chápu správně, se MODUL stanice skládá ze tří segmentů: dva tvoří vlastní stanici, třetí je ten "výjezdový" s modulovým čelem.
Ono to vypadá jako zbytečná jazyková buzerace, ale časem zjistíš, že si při kontaktu s jinými moduláři ušetříš spoustu zbytečných nedorozumění
milan ferdián píše:HonzaM píše:Škoda že to není N-ko...Vešlo by se tam daleko víc a bylo by to provozně zajímavější. To neexistují žádní N-kaři?
Ne,ti už jsou jen na vymření ,zbyli dědulové a noví na skladě taky nejsou .
mlha píše:Morris Zapp píše:Ahoj,
tak popořadě:
1. termitologie: "modul" je cosi, co má nejméně jedno modulové rozhraní. Může (v případě stanic je to zcela obvyklé) se dělit na menší bedny (se kterými se lépe manipuluje, vejdou se do auta, apod.), těmto bednám říkáme "segmenty".
Tady, jestli to chápu správně, se MODUL stanice skládá ze tří segmentů: dva tvoří vlastní stanici, třetí je ten "výjezdový" s modulovým čelem.
Ono to vypadá jako zbytečná jazyková buzerace, ale časem zjistíš, že si při kontaktu s jinými moduláři ušetříš spoustu zbytečných nedorozumění
v podstatě toto jsem namítal v jiném vlákně, zarytý enkař reagoval, tady ani nepípne, divné
Přesně tak. V čem je mezi námi rozporHonzaM píše:U koncové stanice naprosto stačí, že má jedno normované rozhraní. Je jedno nazveme-li ho "výjezdovým", nebo ho prohlásíme za součást stanice. Takováto stanice je pak modulem v plném smyslu tohoto slova.
Ano. Je to věda o suterénním užívání cizích termitů, bez rizota fiataHonzaM píše:Termitologie je nějaká věda o termitech?
Morris Zapp píše:Přesně tak. V čem je mezi námi rozporHonzaM píše:U koncové stanice naprosto stačí, že má jedno normované rozhraní. Je jedno nazveme-li ho "výjezdovým", nebo ho prohlásíme za součást stanice. Takováto stanice je pak modulem v plném smyslu tohoto slova.Ano. Je to věda o suterénním užívání cizích termitů, bez rizota fiataHonzaM píše:Termitologie je nějaká věda o termitech?
Mcx píše:No, dopravně to moc ok není, každé vysunutí a zasunutí vozů do fabriky, znamená objíždět je ve stanici - mám k dispozici 2 dopravní koleje, to znamená, když bude Mn vlak ve stanici, nemohu tam mít osobní vlak a to je hodně omezující dopravně, pobyt Mn vlaku, než vše vyposunuje minimálně cca 15 minut reálného času. Protože většinou stačí mít pouze krátký čas na jedno objetí vozů, proto se mohou časy pobytu vlaků překrývat, tady to bude ale několikrát a tak to nepůjde.
To asi ne, páč na VNVK se nejspíš budou nějaké vozy k vykládce a nakládce prakticky furt poflakovat.el_salamo píše:v případě potřeby Mn. vlak přeruší posun, zajede poslušně na jednu kolej, lokomotiva od osobáku si přejede na druhý konec vlaku
Schválně si tu účast někde vyzkoušej, uvidíš, že železniční provoz v modelu je jako sex: v jednom se to dělat dá, ale není to onoel_salamo píše:Ad normovaná čela - Aktivní účast nikde nechystám, ale nechce se mi vynalízat už vynalezené .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků