Pak kraje zapěním. Tím se to vše spojí a drží to. Stačí jen trochu. Po zaschnutí se dá pletivo ještě tvarovat a na krajích to dobře drží.
potom seříznu pěnu, dotvaruju krajinu dle potřeby, případně ještě někde dopěním. Normálně samostatným dílem pletiva třeba i tvar náspu. Zde jsem to jen vyříznul do pěny. U náspů a zářezů je důležité, aby bylo vidět, kde je původní reliéf trati a kde je pata náspu. Žádné plynulé přechody, ale klidně ostrá hrana. Ono se to papírem stejně trochu utlumí a foliáží nebo flokem také. Ale stačí se kouknout na skutečnou trať a když si odmyslíte barevně odlišný charakter, tak i podle tvaru terénu je dobře vidět, kde se hráblo a kde se přisypalo.
Jinak používám pletivo z několika důvodů. Ten nejzásadnější je, že prostě neumím vytvarovat krajinu pomocí postupným odřezáváním polystyrenu. Zkoušel jsem to několikrát, ale nikdy to nedopadlo podle mých představ. Pletivo si můžu natáhnout, přizvednout, promáčknout, .... a rovnou vidím, jak bude krajina vypadat. Dalším důvodem je to, že vnitřní prostory pod module jsou vzdušnější. Na modulu by to asi tolik nevadilo, ale na půdě na kolejiště by to byl velký problém. Kolejiště mám hodně při zemi a do "podzemí" se potřebuju někde vejít. Tam kde mám kopec, tak si krásně sednu na zem a mám dostatek místa.