Mcx píše:Jinak moduloví elektrifikátoři musí pro první základní provoz udělat toto, doporučený se je systém 3 kV ss (důvodem jsou trakční vozidla)
- skryťák, ten se dá použít jakýkoliv, před skryťák je nutno postavit modul s nájezdem sběračů na trakční vedení
- traťové moduly - jeden mezistaniční úsek, asi to nebude jeden úsek trakčního vedení, takže modul dělení a napínání
- stanice s aspoň 4 dopravními kolejemi + vhodné odstavené koleje pro čekající loko, kde se dá zajistit přepřah
+ ta hnací vozidla
Než jsem odešel k M.D.L. studoval jsem podklady a načrtával schéma,tak trochu tvoji zmíněnou variantu.
- širá trať ČSD nezatrolejována - přechodová Kořenov* zatrolejována - širá trať trolej - skrytá Landek -
Bohužel,stanice odpovídala jiné epoše než je dáno v normě Zababov.
Poznámka:
Kořenov * - stanice v modelové velikosti N/1:160 existuje s celou trasou do Hirschbergu (nemá FREMO rozhraní).
Mcx píše:No tož pěkná investice v bratru desítkách tisíc
M.D.L. je daleko menší skromnější projekt a leze to pěkně nahoru
.