Re: Elektrifikované tratě / moduly
Napsal: pon 20 črc, 2015 9:07 pm
Myslím , že je to o chuti a odvaze něco začít .
Ten první schytá nejdřív pár kopanců , až později ho budou nosit na ramenou. Snadnost vymodelování uhelné skládky nebo zbrojení naftou stále převažuje . Ten první bude muset vyřešit dilema jakou soustavu ( myslím mechanickou - dráty ) a epochu . Moc se v elektrifikaci nevyznám , jen si tipnu , že do dnešní doby bylo tak 5 - 6 soustav drátování . Potom se pohádají příznivci epoch a posléze AC a DC . AC čekají na Lamino a DC mají Šestikolo od MTB . A taky existuje houf odlitků , kde DC převažuje .
Smír nastane , až někdo pracovitý udělá Kutnou Horu .
Ovšem vyjma Lipenkářů a Bechyňkářů , protože ti jsou ortodoxní a svoje si nenechají vzít .
Já osobně se přidám až později . Mám pár strojů 2e. DRG ( 15kV/ 16 2/3 Hz ) na uhelné vlaky do Gross Pösny a dost práce na nich . Asi počkám na Kořenov .
Chce to ještě chvilku .
Petr S.
Ten první schytá nejdřív pár kopanců , až později ho budou nosit na ramenou. Snadnost vymodelování uhelné skládky nebo zbrojení naftou stále převažuje . Ten první bude muset vyřešit dilema jakou soustavu ( myslím mechanickou - dráty ) a epochu . Moc se v elektrifikaci nevyznám , jen si tipnu , že do dnešní doby bylo tak 5 - 6 soustav drátování . Potom se pohádají příznivci epoch a posléze AC a DC . AC čekají na Lamino a DC mají Šestikolo od MTB . A taky existuje houf odlitků , kde DC převažuje .
Smír nastane , až někdo pracovitý udělá Kutnou Horu .
Ovšem vyjma Lipenkářů a Bechyňkářů , protože ti jsou ortodoxní a svoje si nenechají vzít .
Já osobně se přidám až později . Mám pár strojů 2e. DRG ( 15kV/ 16 2/3 Hz ) na uhelné vlaky do Gross Pösny a dost práce na nich . Asi počkám na Kořenov .
Chce to ještě chvilku .
Petr S.