Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
To je problém možná pro H0 - v TT už se pokládají výhybky v KarlštejněMcx píše:Pak je tu pro nás jedna nepříjemnost - v modelované 3 a 4 epoše najít zadrátovanou stanici ČSD velikosti, která je vhodná jako motiv pro modulovou stanici to nebude jednoduché
Morris Zapp píše: v TT už se pokládají výhybky v Karlštejně
milan ferdián píše:Morris Zapp píše: v TT už se pokládají výhybky v Karlštejně
Jo,tak to jsem velmi zvědavý na zhlaví pod stavědlem 1 (směr Zadní Třebáň) .
Morris Zapp píše:Moje stanice to není, tak se necítím povolán se s ní chlubit, ale poprali se s tím myslím na výbornou
Mcx píše:Milane uděláme školení , navíc vzhledem k tomu, že je norma zaměřena na němčoursky mluvící země - hlavně na 15 kV napětí a je tam použit i výrobce trakčního vedení Sommerfeldt, tak bude nutno udělat české vysvětlení, vybrat od Sommerfeldtu co lze použít pro 3 kV a 25 kV ČSD trakční vedení.
Pro nás to bude trochu složitější - němec, rakušák nakoupí téměř vše + natáhne 0,3 mm bronzové trakční vedení a má vymalováno. To u nás nepůjde. Něco málo dělá pro trakční vedení i v Pečkách něco NJ modely..... je nutno otestovat a doporučit co lze u nás použít a co bude nutno vymyslet, nechat vyleptat, odlít.....
Je to pro pro tým, který se rozhodne postavit traťové moduly + jednu stanici + vjezd do skryťáku + dělení pro přechod na soustavu 15 kV
Ale jinak jsou tam samozřejmě v normě základní informace, doporučení - vzdálenost sloupů od kraje modulu, klikatost trakčního drátu, vzdálenost sloupu do osy koleje - zde napasováno na Sommerfeldt, výšku trakční drátu, výšku řetězkového vedení na styku modulů - pro zaháčkování.......
Pak je tu pro nás jedna nepříjemnost - v modelované 3 a 4 epoše najít zadrátovanou stanici ČSD velikosti, která je vhodná jako motiv pro modulovou stanici to nebude jednoduché - spíše na těch 25 kV, ale na 25kV nejsou stroje, asi bych se dal na 3 kV ss.
Petr S. píše:Jen tak od boku střelím - Lysá nad Labem .
Je tam pravobřežní E dvoukolejka už od počátků elektrifikace , pokud to nebudeme hrotit do VI e. , tak je tam i dvoukolejka bez elektrifikace ( v dnešní době už E ) + ještě další jednokolejka .
Stanice na E dvoukolejce budou většinou velké , ale řekl bych , že ta Lysá patří i s rozvětvením mezi ty menší .
V zásadě ale půjde o tým , který to udělá .
Petr S.
Tak nějaké drobné odchylky od reality tam jsou, tuším na berounské straně, ale jinak ano Pachatel tady myslím nediskutuje. Elektrizace? Se uvidí... Svůj osobní názor už jsem tady ventiloval: napíchat kolem trati akorát sloupy a ostatní předstírat.milan ferdián píše:Chceš nám sdělit,že kolejivo ve stanici je skutečně položeno dle reálu Kdo je ten pachatel A co to drátování ve stanici
No, Lysá... To zaústění pražské odbočky bylo dost nešťastné, čtyři traťové koleje se prolínaly jenom do třech možných cest. A vůbec, takhle velká stanice by měla přirozenou tendenci stát se provozním středem layoutu (přinejmenším jeho české části na velkém mezinárodním setkání) a na to ta Lysá nemá; furt je to jenom vlastně přerostlá odbočka.Petr S. píše:Jen tak od boku střelím - Lysá nad Labem .
Je tam pravobřežní E dvoukolejka už od počátků elektrifikace , pokud to nebudeme hrotit do VI e. , tak je tam i dvoukolejka bez elektrifikace ( v dnešní době už E ) + ještě další jednokolejka .
Stanice na E dvoukolejce budou většinou velké , ale řekl bych , že ta Lysá patří i s rozvětvením mezi ty menší .
Jo, Velké Březno je dobrý námět. Stejně tak Zadní Třebaň. Ale nemůžeš si v nich hrát s vlaky na dvojkolejce, jsou to z hlediska dvojkolejky vlastně jenom zastávky.milan ferdián píše:Pro změnu střelím já od boku a to - Velké Březno s původní lokálkou do Verneřic nebo Čelákovice s lokálky do Mochova a Brandýse nad Labem.
Co si pamatuju (ale paměť lidská není příliš spolehlivé médium), tak před E v osobní dopravě 464.0 (podle literatury taky 354.7, ale ty si fakt nepamatuju), v nákladní 434.2; po E v osobní E 479.0 a EM 475.1,2, v nákladní na Mn T 669.1, na Pn E 469.3. Směr Všetaty dlouhou dobu osobka téměř výhradně v režii EM 488.0 (včetně ranního rychlíku!). Nákladní dopravě vládly ústecké čtyřkolky E 469.1,2, jiné řady spíše výjimečně. Jo a každý den v poledne přijela do Lysé žilinská E 499.0 (velmi často 001) a až do večera stála na 6. koleji u nákladní pokladny (obrat R 522 / 523).Petr S. píše:V Lysé se mohly potkat 475.1 na rychlíku z Prahy do H.K. a E469.1 na uhlí z Ú.n.L.
Myslím , že přes Čelákovice se jezdilo až s řadami 121 , 130 a pod.
Mcx píše:Milane uděláme školení , navíc vzhledem k tomu, že je norma zaměřena na němčoursky mluvící země - hlavně na 15 kV napětí a je tam použit i výrobce trakčního vedení Sommerfeldt, tak bude nutno udělat české vysvětlení, vybrat od Sommerfeldtu co lze použít pro 3 kV a 25 kV ČSD trakční vedení.
Pro nás to bude trochu složitější - němec, rakušák nakoupí téměř vše + natáhne 0,3 mm bronzové trakční vedení a má vymalováno. To u nás nepůjde. Něco málo dělá pro trakční vedení i v Pečkách něco NJ modely..... je nutno otestovat a doporučit co lze u nás použít a co bude nutno vymyslet, nechat vyleptat, odlít.....
Je to pro pro tým, který se rozhodne postavit traťové moduly + jednu stanici + vjezd do skryťáku + dělení pro přechod na soustavu 15 kV
Ale jinak jsou tam samozřejmě v normě základní informace, doporučení - vzdálenost sloupů od kraje modulu, klikatost trakčního drátu, vzdálenost sloupu do osy koleje - zde napasováno na Sommerfeldt, výšku trakční drátu, výšku řetězkového vedení na styku modulů - pro zaháčkování.......
Pak je tu pro nás jedna nepříjemnost - v modelované 3 a 4 epoše najít zadrátovanou stanici ČSD velikosti, která je vhodná jako motiv pro modulovou stanici to nebude jednoduché - spíše na těch 25 kV, ale na 25kV nejsou stroje, asi bych se dal na 3 kV ss.
Morris Zapp píše:Tak nějaké drobné odchylky od reality tam jsou, tuším na berounské straně, ale jinak ano Pachatel tady myslím nediskutuje. Elektrizace? Se uvidí... Svůj osobní názor už jsem tady ventiloval: napíchat kolem trati akorát sloupy a ostatní předstírat.milan ferdián píše:Chceš nám sdělit,že kolejivo ve stanici je skutečně položeno dle reálu Kdo je ten pachatel A co to drátování ve stanici
Morris Zapp píše:Jo, Velké Březno je dobrý námět. Stejně tak Zadní Třebaň. Ale nemůžeš si v nich hrát s vlaky na dvojkolejce, jsou to z hlediska dvojkolejky vlastně jenom zastávky.milan ferdián píše:Pro změnu střelím já od boku a to - Velké Březno s původní lokálkou do Verneřic nebo Čelákovice s lokálky do Mochova a Brandýse nad Labem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků