Stránka 35 z 36

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2018 1:08 pm
od milan ferdián
Vzpoměl si na mně kolega Petr a poslal pár fotek ze setkání v Pegnitzu 2018.Díky.Milan

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2018 2:38 pm
od mizl
Chápu poslední foto dobře jako souběh křížení úzkého rozchodu s normálním a odbočkou úzké ?

Pokud ano pak bych si přál vidět tuto křižovatku v provozu naživu.

Michal

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2018 2:50 pm
od D
mizl:
Mě na té křižovatce zaujalo, že se na ní přestavují jen dva jazyky. Druhý z nich by se mohl přestavovat jen rozřezem.

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2018 4:14 pm
od Vladimír_B
Zdravím mistře, jak pokračuje výstavba trolejového vedení? Předpokládám, že budete mít na sběračích ližiny. Škoda, s kladkou a pevnými trolejovými výhybkami by byla docela legrace. :D

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2018 7:13 pm
od Petr S.
D píše:mizl:
Mě na té křižovatce zaujalo, že se na ní přestavují jen dva jazyky. Druhý z nich by se mohl přestavovat jen rozřezem.


Přestavují se oba jazyky . Tramvaje přeci jen nejsou tak těžké , aby bezpečně zvládly rozřez .

Petr S.

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 8:08 am
od milan ferdián
Začátkem září mě zaskočila nemoc k donucené neplánované přestávce.Kreslit nejde,tak jsem se dotlačil aspoň k četbě a s myšlenkou jak dál. :?: Moduly nebo klasika (Hank61,hopeter,workous a další) :?: .............
1 - Bechyně
2 - Vyšší Brod
3 - Lipno
Milan

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 9:19 am
od HonzaM
milan ferdián píše:Začátkem září mě zaskočila nemoc k donucené neplánované přestávce.Kreslit nejde,tak jsem se dotlačil aspoň k četbě a s myšlenkou jak dál. :?: Moduly nebo klasika (Hank61,hopeter,workous a další) :?: .............
1 - Bechyně
2 - Vyšší Brod
3 - Lipno
Milan

Nenašel jsem jaké příspěvky / autory máš na mysli? Samozřejmě mě zajímají potenciální stavitelé tvořící v ideální velikosti N (ideální z hlediska možnosti postavit na malém prostoru kolejiště provozně zajímavější než ve větších velikostech, u kterých je na daném prostoru možné stavět stanice do nichž se vejde jen lokomotiva se dvěma nebo třemi vozy nebo dokonce "kolejiště" na němž se mezi dvěma koncovými stanicemi vlak ani nerozjede - viz "Malé a skladné minikolejiště v H0").

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 9:26 am
od hank
milan ferdián píše:Začátkem září mě zaskočila nemoc k donucené neplánované přestávce.Kreslit nejde,tak jsem se dotlačil aspoň k četbě a s myšlenkou jak dál. :?: Moduly nebo klasika (Hank61,hopeter,workous a další) :?: .............
1 - Bechyně
2 - Vyšší Brod
3 - Lipno
Milan


Jestli těmi obrázky naznačuješ epochu, tak by to bylo velké téma pro nějaký modulářský spolek - modelovat celou lipenku nebo aspoň její úsek se všemi stanicemi/dopravnami/nákladišti v původním kolejovém uspořádání - třeba od Rožmberka po Čertovu stěnu: Rožmberk, Vyšší Brod (dnešní Těchoraz), Vyšší Brod klášter, Čertova stěna. (Pochybuju, že by se někdo dal do modelování Loučovic a Sv. Prokopa - dnes Loučovice zast. - s jejich papírenskými vlečkami, to by byl velký krajíc...)

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 9:49 am
od milan ferdián
hank píše:Jestli těmi obrázky naznačuješ epochu, tak by to bylo velké téma pro nějaký modulářský spolek - modelovat celou lipenku nebo aspoň její úsek se všemi stanicemi/dopravnami/nákladišti v původním kolejovém uspořádání - třeba od Rožmberka po Čertovu stěnu: Rožmberk, Vyšší Brod (dnešní Těchoraz), Vyšší Brod klášter, Čertova stěna. (Pochybuju, že by se někdo dal do modelování Loučovic a Sv. Prokopa - dnes Loučovice zast. - s jejich papírenskými vlečkami, to by byl velký krajíc...)

Lipenka jako taková má být dle tohoto odkazu viewtopic.php?f=17&t=3878&start=75
realizována v časovém období po dostavbě Lipenské přehrady i s provozem stávajícího vozového parku (ten je hotov/Jiří Heráček).
Hledám stanici pro MDL.Stanice Bechyně je provozně zajímavější,Vyšší Brod (pohlednice) kouzlo té doby je nenapodobi-
telná,Lipno dnes neexistující koncová stanice.Všechny tři mají výhodu,lze je postavit na mých krátkých hotových dílech (doba dřevěná) a zprava napojit pivovar Lobeč.
Milan

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 11:12 am
od JanoH0e
A prečo stanice z Lipenky ? Stanica Budišovice je takpovediac priamo pre MDL.

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 11:20 am
od milan ferdián
JanoH0e
Tyto výkresy znám.Problém je ve stavebních výkresech drážních budov.Nejsou k mání a nemožnost napojení pivovaru zprava do stanice.Studoval jsem i Klimkovice.Milan

Poznámka:
Předpokládaná realizace Lipenky kolegů v udaném časovém období.

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 11:32 am
od JanoH0e
Budovy - pokiaľ viem, budova stanice stojí. Potom stačí vziať fotoaparát, byť slušný , 1 m dlhú laťku alebo pásmo a fotiť. Potom to preniesť na papier, to vieš a kto ti urobí stavebnicu ti napíšem, aby si nemusel laserovať ručne. :D Zmeniť plán stanice, zrušiť výtopňu ako v reále, poprípade ju umiestniť inam, sa mi nezdá ako bohvieaký prehrešok voči realite, keďže celá zostava je "free lance".

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 1:48 pm
od JanoH0e
Ďalšia možnosť je Fryštát mesto, Karviná m.n. už zrejme nestojí, ale nejaké foto by sa možno našlo. Videl som nejaké staré plány ako u K.m.n., tak Fryštaku, v podstate 3 koľajné stanice, F. stromkové vetvenie, K. matičné vetvenie. Staničné budovy zrejme zhodné.

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 1:57 pm
od milan ferdián
Jano díky.Žst Karviná (ex Fryštát) byla mezilehlá stanice a nebyla drátovaná :wink: .
Milan

Re: Re:M.D.L.III

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:50 pm
od hank
milan ferdián píše:Předpokládaná realizace Lipenky kolegů v udaném časovém období.


No, pořád trvám na tom, že si berou velký krajíc, protože jestli někdo chce modelovat vlečkový provoz do papírny Loučovice, přichází poněkud s křížkem po funuse a už to nemá jak zdokumentovat; po uzavření papírny a pily (2010) byly objekty ve Vltavském mlýně (žst Loučovice) i ve Sv. Prokopu (nz Loučovice zast.) do konce roku 2015 zcela srovnány se zemí.

Navíc mě poněkud zmátlo, že jsi sem dal fotku starého lipenského nádraží; z toho jsem usoudil, že se stavitelé modulů chtějí věnovat epoše II nebo nejpozději IIIa. Mám za to, že by bylo rozumnější konec lokálky od Čertovky po Lipno raději vynechat. I tak by zbyla 4 místa s kolejovým rozvětvením (vypsal jsem je minule) vhodná pro tvorbu samostatných modulů a navíc jedna vlečka pro překládku dřeva na vory u jezu (dnešní vodácké tábořiště) ve V. Brodě. Případně pro období stavby přehrady lze modelovat i další vlečku mezi klášterem a Čertovkou u dnešní nádrže Lipno II.

Ale pochopitelně nechci ani nemohu nikomu do ničeho kecat... Doufám, že až bude hotovo, dozvím se to; v papírnách jsem nechal 5 let života, tak bych si třeba toto pro mě celkem příjemné období po létech rád trochu oživil.