Osy souběžných kolejí vrať zpět.A proč nemůže být 4 x 880 nebo 4 x 900.Máš z toho dva balíky a je to.Co se týče délek stanic v reálu a převod na modul.Tak především v reálu jsou použity výhybky 6° a ty na modul používáš 12°,tak že ušetříš místo.
A teď k těm užitným délkám dopravních kolejí.To že je 1 kolej kratší než 2 může být způsobeno charakterem zhlaví.Zde tipuji,že ve stanici Muraň je zhlaví zkrácené.S tím si nelam hlavu,protože tato konstrukce zhlaví lze jen zpracovat v modelové velikosti N a HO jen v případě použití PECO výhybek.Jelikož jsi začátečník,tak tuto konstrukci zhlaví ani nezkoušej a používej doposud klasiku,viz.tvoje návrhy stanice.
Délku stanice vypočítanou od první až k poslední výhybce dle reálu nech plavat.
Použité výhybky od výrobce TILLIG/EW3/12°/R984/délka 207 mm.
užitná délka dopravní koleje číslo 1 od námezníku k námezníku - 198 m - 1650 mm...........1650
vzdálenost námezníku od začátku výhybky (přepočítano do TT) ...........- 254 mm x 2 =......508
na každém zhlaví po dvou výhybkách.......................................... - 207 mm x 2 =......414
Celková
modulová délka stanice Muráň od první výhybky k poslední výhybce je
2572 mm.Finito.