Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Mcx píše:A to pouze v případě, že modelujete V a VI epochu
Mcx píše:Zjednodušeně:
epocha III .. 6- místné čísla, změny v číslování některých typů vozů - např. kotle
epocha IV .. 12 - místné, které prošly vývojem od roku 1966, např. 54 je ČSD, první dvě číslice dnes kód interoperability, který od 1.1.2014 již zcela ztratil význam, tak byl režim užití vozu, ale číselně v průběhu let se měnil ........., měnily se i číselné označení řad, nejvíce okolo roku 1981, změny ve značení privátních vozů, do cca roku 1982 začínala řada vozu s číslici 0......
miroslav lengyel píše:Přechodnost ztratila význam,to jako že Fallsy s pružnicemi můžou do Německa a Rakouska?
Mcx píše:miroslav lengyel píše:Přechodnost ztratila význam,to jako že Fallsy s pružnicemi můžou do Německa a Rakouska?
No, přechodnost to není. Ale problematika Falls ČDC je z trochu jiné kategorie, stačí se podívat na vozy Falls PKPC. Ale obecně vozy s krátkými závěsy bez příčného vypružení neodpovídají podmínkám mezinárodního provozu již nějakou dobu.
Rozdíl je vůz s TEN a vůz s RIV. Jinak padl rozdíl mezi 31...33...35..37.... není shodný při RIV s 81... 84, blíže vysvětleno např. v změně VSP/AVV od 1.1.2014
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků