Stránka 53 z 57

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 03 zář, 2017 6:06 pm
od rawen
No pěkný. (schválně nepíšu -á)
Jen doufám, že v Suchdole popadne Freda a nezaleze do zastávky prodávat lístky. :) :D

Radek

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 03 zář, 2017 7:00 pm
od Davca
Obávám se, že v listopadu ještě nebude v boudě zkolaudována žumpa, takže bude zavřeno. 8)

David

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: pon 04 zář, 2017 3:46 pm
od sikora
Tak to bych se na to podíval. Žumpa nežumpa v listopadu bude zastávka fungovat. Příroda kolem to tu chvilku vydrží jen budou z křoví koukat tihle bubáci :shock:

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: úte 10 říj, 2017 10:44 pm
od Davca
Zdravím,
tak nám včera v Anežkově zkolaudovali tu žumpu i osvětlení na příkaz památkářů čerstvě opraveného objektu tamní zastávky ... . 8)

Obrázek

Obrázek

David

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: stř 11 říj, 2017 2:42 am
od rawen
No výborně! Vyřiď to hlavně výpravčímu z Mladče, který se doma natolik nudí, že si zakoupil za naspořené korunky vlastní Rosňu, aby s ní mohl podnikat výlety do Anežkova v čase mezi odbavováním vlaků.
Ale to se přepočítal. Vyrobil jsem mu pro Rosňu speciální turnus a podle sešiťáku nestihne tu žumpu ani použít. ☺

Radek

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: sob 11 lis, 2017 9:01 pm
od Davca
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

David

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 12 lis, 2017 12:16 am
od PajaF
Hezke, ale ta kusa kolej musi byt jistena vykolejkou.

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 12 lis, 2017 7:32 am
od MkTT
Vypadá to moc hezky. Nejsou někde zveřejněné fotky z průběhu stavby?

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 12 lis, 2017 7:43 am
od Davca
PajaF píše:Hezke, ale ta kusa kolej musi byt jistena vykolejkou.


Zdravím,
ano, správně. V Anežkově ovšem došlo nedávno k nehodové události při níž byla výkolejka zničena a tak se do doby montáže nové používá k zajištění vozidel proti ujetí uzamykatelná kovová podložka. Karvinští vedoucí posunu se tak řídí bodem č.1505 předpisu SŽDC D1. To, jestli tak dělají správně neřeším. Já jen občas s dcerou prodávám v boudě jízdenky a zametám perón. :)

Fotografie ze začátku stavby obou modulů jsou na předchozí stránce tohoto vlákna. A protože se začalo koncem srpna s tím, že alespoň sjízdné musely být do pátku 17.11.2017, na focení již nezbýval čas.
David

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 12 lis, 2017 6:48 pm
od rawen
Pane kolego,
jestli ale chcete udržet krok se zbytkem klubu, budete muset pořádně ZPOMALIT! :D :lol:

Fakt pěkný Davide, těším se na akci.

Nějak mi uniklo, kam vede to RJčko.

Radek

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 12 lis, 2017 8:27 pm
od Davca
Zdravím Radku,
použití zásuvek RJ (RJ-11, RJ-12 či RJ-45) na modulech jsem skoukl na webu Ostrama, kde se popisovalo řešení zapojení návěstidel. Podle všeho jde o velmi dobré řešení a v Suchdole uvidíme, jak to bude fungovat v případě Anežkova a především u čtyř světelných návěstidel na zatím víceméně "veřejně tajném" osmimodulovém projektu pana kolegy Sikory. 8)
U Anežkova jde tedy o dva moduly, kdy na modulu číslo jedna je třeba napájet přestavník výměny a dvě na sobě nezávislé větve napájení osvětlení (osvětlení nástupiště a osvětlení skládkové plochy). Na modulu číslo dvě je třeba napájet rovněž dvě zmíněné větve osvětlení. Na obou modulech je tedy umístěna vždy jedna zásuvka RJ-12 (šest kontaktů). "Rozdvojka" RJ je na snímcích zasunuta do zásuvky na modulu číslo jedna. Do rozdvojky se tedy připojí jeden kabel RJ od ovládacího pultu a druhý kabel RJ je připojen do zásuvky na modulu číslo dvě. V případě potřeby lze rozdvojku použít i v zásuvce na modulu číslo dvě a opět do ní zasunout kabely od ovl. pultu a do zásuvky modulu číslo jedna.
Na modulech n.z. Anežkov je ale ještě spousta práce, takže s tou údajně přehnanou rychlostí bych moc neplašil. :-) Ostatně, až na setkání se ukáže, zda jsou moduly kolejově a elektricky v pořádku. :? Mimochodem, včera při snad desátém zkoušení v Karviné projely bez problémů anežkovskou výměnu kdejaké stroje a vozy (výměna EW3 coby stavebnice), ale "novinka" od Kuehna ČDC 750 330 měla problém se srdcovkou na které všechna čtyři dvojkolí poskakovala. Téměř celý dnešek jsem tak věnoval pitvě uvedeného stroje a zmenšování rozchodu jeho dvojkolí - + 0,8 mm oproti rozchodu jiných modelů. No, ale o "kvalitě" současných modelů se píše jinde ... . :wink:

David

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: ned 12 lis, 2017 8:46 pm
od rawen
Díky za vysvětlení.
Hlavně doufej, že ti do RJ12 nepíchnu někdy poslepu Loconet. To bychom dojezdili.
(Rozumím výhodám těchto konektorů, v Trnávce mám veksle na RJ45, ale občas je to o ústa.)

Radek

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: pon 13 lis, 2017 2:15 pm
od Davca
Tak to pozor, jakékoli oční vady jsou při el. propojování modulů nepřípustné. Stejně tak nesmí být jedinec provádějící zapojování instalace pod vlivem alkoholu či jiných omamných a psychotropních látek. :D

David

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: pon 13 lis, 2017 2:20 pm
od Morris Zapp
Cokoliv lze blbě spojit, to jednou někdo blbě spojí. Čím je z toho větší průser, tím pravděpodobněji to nastane :(

Dokonce i spaxy, prolezlé ochranami a zvyklé na drsné zacházení, se dají spojit tak, že se vzájemně odpálí...

Nikdy nespoléhejte na to, že něco bude vždycky zapojovat jenom osoba znalá...

Re: Moduly Olomouc TT

PříspěvekNapsal: čtv 16 lis, 2017 8:14 pm
od FrantaHO
E1253BF1-E38E-4E53-ABFA-24A0643A475A.jpg


A hurá do Suchdola!......... Sakra, teď mi to ujelo. Abych tam zase jel dodávkou. ☹