Dan Buchtela píše:Myslím, že řada ohlasů na tento námět je dalším argumentem pro Milana pro přípravu knihy Plány kolejišť - vlečkové areály
Bude,ale až po III.díle jako díl IV.
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Dan Buchtela píše:Myslím, že řada ohlasů na tento námět je dalším argumentem pro Milana pro přípravu knihy Plány kolejišť - vlečkové areály
Mcx píše:Ahojte elektrárenští magnáti.
K námětu mám připomínku - krajinářsky se bude obtížně řešit výškový rozdíl ke konci kde dosahuje až těch 168 mm. Odstup objízdné koleje a tratě je zde malý (byť tam bude o nějaký mm méně) Já bych orientoval kolejiště elektrárny ne vodorovně s moduly, ale šikmo ven, abych získal větší odstup tam kde je větší výškový rozdíl (raději mít stavby říznuté šikmo - já vím staví se to obtížněji), přípaně i obětoval jednu kolej, jinak se dostáváte do pasti deskových kolejišť a to řešením velkého výškového rozdílu na pár centimetrech a to působí vždy násilně, protože asi nic jiného než zeď tam nevymyslíte.
mlha píše:Moduly by se daly rozšířit až na 75 cm
Mcx píše:No, na 160 mm by měla být délka svahu - myšleno základna minimálně 200 mm, nějakou 20 mm vysokou zdí by se to dalo trochu zkrátit. Od vody z dovolené již více radit nebudu
Petr Berka píše:A od zastávky k vrátnici budou muset být schody. Nebo by tam byl zajímavý silniční nadjezd a od něj schody dolů na zastávku.
Petr Berka píše:Celou trať bych také vedl v zářezu. Jen dotaz na kluky ze Slovácka, jaký tvar bude mít čelo u zastávky pro připojení dalších modulů? B,F,E?
A od zastávky k vrátnici budou muset být schody. Nebo by tam byl zajímavý silniční nadjezd a od něj schody dolů na zastávku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků