Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
semza píše:já netvrdím, že to je reálné ve skutečnosti, ale ty vlaky tam byly
Mcx píše:Jinak ve Vratimově bylo na hlavní trati 10 párů Mn, Pn a obsluhy občas nestíhaly vše vyposunovat a sestavit (a spíše než ve skryťáku, tak ve stanicích na trati). Pak je ještě řešením "německý" model práce ve skryťáku - "ruční" posun - tedy sestavení vlaku ručním skládáním vozů položených na stoly, ale pokud chci mít vozy patinované, s detaily tak to zásadně odmítám a své vozy do provozu nedám.
mlha píše:u tohoto nákladního vlaku vůz do ruky nechytíš
mlha píše:Samotný Pn tě bude v grafikonu brzdit asi tak jak nějaký Os
Mcx píše:cipisekmp píše:ja si myslim ze by to vysypavani uhli probihalo kontinuelne. Pomalym posunem.
no Falls se ovládá vysypávání z plošiny vozu, tak někdo tam musí vylézt, vozy jsou spojené žlutým napájecím potrubím na 5 bar, otočením trojcetného ventilu otevře všechny čtyři klapky - tj délka něco přes 8 metrů, jak dlouhá by musela být výsypka aby se vždy trefil ??? a kolik lidí by tam muselo být ??
Myslí, že takto se to nedělá.
mlha píše:modul elektrárny je stavěn kvůli našemu klesání/stoupání a výškovému rozdílu 30 cm
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků