Hledal jsem dlouho reálnou předlohu neboť jen velké pivovary měly své vlečky.Jak se to vezme. Na jednu stranu to je logické, protože samostatná vlečka se mohla vyplatit jen při větším obratu vozů a při určitém objemu výroby. Ale na druhou stranu nemusíš celý pivovar na modulech znázorňovat. Ve většině případů se jednalo o pár desítek metrů kolejí s 2-3 výhybkami - Protivín, Litovel, Braník, Žatec, Vratislavice, Strassmann atd. Výjimkami byl Prazdroj a Gambrinus, ale ty měly stovky vozů.
Bohužel nemám novější fotku svého pivovaru, ale jenom na ukázku. Vzadu je lokálkový modul ze kterého odbočuje vlečka do Měšťanského pivovaru v Hrádku. Včetně traťové výhybky jsou použity 3ks a jedna vozová točna (odbočuje mezi budovy na ten trčící modul v popředí). Aby to nevypadalo jako pěst na oko, tak budovy (všechno polokulisy) musí navozovat atmosféru většího pivovaru, náznak skladu vpředu vlevo. To co sis vybral ty je hezký, ale vlečku by tam nikdo nestavěl
Dneska už mám položené koleje, pokusím se udělat novější fotku.