Pohled na soupravu rychlíku odjíždějícího přes angličana 8,6 st Weinert a pokračuje na další výhybku Weinert rovněž 8,6 st. Je vidět jak souprava působí přirozeněji proti průjezdu přes výhybky s větším úhlem odbočení. Albatros je již v oblouku R 1500 mm.
Re: Moduly OstraMo
Napsal: stř 06 bře, 2024 9:22 pm
od Zlámalík
Sakra, to vypadá dobře!
Re: Moduly OstraMo
Napsal: pát 08 bře, 2024 1:41 pm
od Mcx
Ty výhybky směrem k točně na předchozích snímcích jsou ještě Peco dlouhé z původní pokládky, tady ještě pohled na soupravu z opačné strany
Zajímalo by mě, jestli jsou vlastnosti pořád uspokojivé, a o jakou hustotu mikropryže se jedná. Je dost široký sotiment v hustotách, a tím pádem asi taky v tuhosti. https://www.gumex.cz/produkty/mikropore ... ctID=14577
Re: Moduly OstraMo
Napsal: ned 24 bře, 2024 8:29 pm
od Mcx
Nejstarší moduly s podloženou mikropryží mají 20 let, žádnou tvarovou nestabilitu jsem nezaznamenal. Na stanici Lipová kde loni proběhla rekonstrukce zhlaví, byla mikropryž "obnažena" po 16 letech a opět na ni koleje položeny a vlastnosti odkryté mikropryže byly stejné jak při pokládce prvotní. Horší to bude s parametry - hustotou, kamarád ji získával přes někoho a nevím zda bude hodnoty k tomu znát, spíše ne, zkusím zjistit.
Re: Moduly OstraMo
Napsal: ned 24 bře, 2024 8:42 pm
od Mcx
Pomalu půjdou do provozu další dva osobní vozy - Rybák - předchůdce s dřevěnou skříní, ještě nějaká madla a drobnosti a bude to
A Rybák - první třída, podle karty vozu jezdil až do UIC čísla jako Ae s první třídou
oba vozy jsou již s dosazenými držáky koncových svítilen UIC a odstraněnými toulci