Stránka 2 z 170

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: úte 18 pro, 2012 10:01 pm
od Martin Ostruszka
Však píšu, že jsem rozpracovával i tu možnost dálkového ovládání z přilehlých dopraven. Ovládací skříňky na obou stranách připojitelné k hlavní ovládací skříni hradla. Funkce Nabídka/Odhláška/Přijato/Zrušeno (traťový souhlas) a návazné chování hradla v součinnosti s detektory obsazení.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: stř 19 pro, 2012 5:53 am
od Mcx
Detekci celých úseků stanice A - Hradlo, Hradlo - B lze dělat na modulech obtížně, souvisí to s boostery a dělením. takže pro hradlo je rozumné počítat pouze s detekcí "průjezdu" vlaku okolo hradla, tedy uvolněním úseku A - Hradlo (a naopak), uvolnění druhého úseku provede stanice B odhláškou, pokud v té chvíli je přijatá nabídka dalšího vlaku postaví se hradlo na volno v směru do B, jinak zůstane v klidovém stavu - stůj. Druhou nabídku ve stejném směru je možné udělat hned po uvolnění prvního úseku A - Hradlo.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: stř 19 pro, 2012 9:26 am
od Martin Ostruszka
Ano bylo uvažováno s krátkým detekčním úsekem u hradla + v aplikaci nastavitelný časový úsek pro zpoždění spadnutí návěstidla.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: stř 19 pro, 2012 11:26 am
od Mcx
Jo, to je řešení, které bude použito u odbočky Morava, vzhledem k tomu, že zatím neuvažujeme o instalaci odporů do dvojkolí, tak časové zpoždění zajistí plus minus bezpečné opuštění celé soupravy ze sledovaného úseku. Předpokládám, že počítáte s Vláďou využití stavebnice detekčního úseku, který jsem mu dal.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: pát 21 pro, 2012 6:52 pm
od Mcx
Budeme mít v U-bahn postaveno moduliště včetně Kdaně tak trochu přestavujeme - vznikla tak dlouhá rovinka podél zdi s Horními Heřmanicemi.
Obrázek
Obrázek

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: pát 21 pro, 2012 6:58 pm
od Mcx
Tak ještě jednou ty obrázky :wink:
Obrázek
Obrázek

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 23 pro, 2012 9:37 pm
od Mcx
Do provozu na jesenickém pohraničí zasáhne i SP42 064 s DBhixt

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 23 pro, 2012 9:46 pm
od Mcx
ještě ten obrázek
Obrázek

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 23 pro, 2012 10:23 pm
od BaWiS
Stonka je úplná klasika, pěkná loko :wink:

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 30 pro, 2012 12:10 pm
od Mcx
Na stránkách OstraMo http://ostramo.parostroj.net/oa/2012_12_Ubahn/2012_12_Ubahn.html poslední letošní klubové provozní setkání, trochu slov a halda fotek.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 30 pro, 2012 2:15 pm
od Dašek
Pár fotek /i když rozmazaných/ je ještě tady http://davasek.rajce.idnes.cz/Ostramo_29.12.2012/#ostramo28.12.2012.001.jpg jsou z rozjezdu prvního grafikonu.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 30 pro, 2012 2:19 pm
od Tkadlec Jaroslav
pěkné ,ale u skladiště Javorník máte blbě komín má být blíž k staniční budově a okna vám tam nesedí, vlečka k silu je taky na opačné straně budovy

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 30 pro, 2012 2:31 pm
od Mcx
Stanice Javorník, Jeseník, zastávka Horní Heřmanice, Lipová Lázně jsou modelové stanice na motivy skutečných stanic, tedy nejsou to kopie 1:87. Vzhledem k tomu, že stanici Javorník znám velmi dobře, byl jsem tam hodněkrát, tak vím co je jinak. Takže samozřejmě, kdyby vlečka začínala před staniční budovou na koleji č. 3, ona není na opačné straně budovy, tak není kam dát ovládací pult a stanici by nešlo v modelu obsluhovat....... prostě mnoho věcí musí být trochu jinak.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 30 pro, 2012 2:39 pm
od Mcx
Na skladiště bylo použito typizované provedení kkStB, velikostně stejně jak v Javorník, které je odlišné orientaci kanceláře a tudíž komín je na opačné straně budovy. Patří pod různé důvody viz příspěvek výše. A hlavně tak jak byl Javorník v tomto modulišti použit tak byl průjezdný + vjezdová návěstidla.... Prostě berte to tak, že to není skutečná stanice 1:87.

Re: Moduly OstraMo

PříspěvekNapsal: ned 30 pro, 2012 3:44 pm
od Tkadlec Jaroslav
jo v poho no já to někdy plánuju v TT udělat originám zmenšeninu jsem rodák a bydlím tady