Před více jak rokem byla modulová stanice "Albertovec", postavená na motivy historické stanice Bolatice, sjízdná a postupně byla doplňována "zelení", dokončováno štěrkování, nástupiště. Jedna z obtížných částí stanice je přechod 5 kolejí mezi dílem A a B. Je to stanice postavená Prsukými drahami a tak je kolejové rozvětvení na naše poměry netradiční. Muselo být trochu upraveno proti skutečnosti pro modulový provoz z důvodu použitého kolejiva - výhybky EW3 Tillig, symetrická Tillig a křižovatka PECO 1,9 mm, flexi koleje PECO 1,9 mm, vše zkracováno, řezáno tak, aby spoj dílů nevyšel do výhybek, vyšla použitelná délka nástupišť, použitelná délka manipulační koleje č. 2, vyšlo odbočení na kusou kolej k čelní rampě - muselo se vejít za staniční budovu. A přitom, aby byl zachován vzhled stanice.
Před rokem to vypadalo takto:
vzhledem k poloze pražců - šikmo na spoj dílů stanice vznikl problém jak doplnit štěrk až na hranu dílu, nakonec je na díl, kde nejsou pražce na hranu dílu vlepen malý dřevěný hranol, nižší než pražce a je k němu dosypán štěrk a na horní hraně zamaskován jemným "prachem"
takto to vypadá dnes