Skutečnou situaci v stanicích na hlučínsku znám a vím, že v Bolaticích to bylo trochu jinak, ale záměr je takový - použít to co je, nemíním čekat na materiál - v dnešní době nejistá záležitost. Takže základ jsou dva díly 2x120 cm na které vše mám, pouze upravím střední rozhraní. A hlavně záměr byl - výhybna a zbytek je tam navíc včetně toho, že to bude připomínat stanici KPEV na hlučínsku. Ale máš pěkné náměty na svou domácí stanici
Pro neznalé místní situace - jedná se o stanice trati Opava - Ratiboř, která byla mimo úseku Opava západ - most přes řeku Opavu stavěna na území tehdejšího Pruska. Dnes je to úsek Opava východ - Chuchelná. Na polské straně Krzanowice - Raciborz je již dlouhá léta provoz zastaven.
Stanici Chuchelná stavějí podle skutečnosti kluci TT v Karviné.
Tady pohled do stanice Chuchelná v roce 1986, již bez trojcestné výhybky, ta vydržela do roku 2000 v Bolaticích
tady situace v stanici Bolatice s křižovatkou, kolejově je stanice Boaltice rozsáhlejší - více nakládacích míst, důvodem je "sousedící" Lichnovského statek Albertovec a Lichnovský byl jeden z velkých "sponzorů" výstavby tratě