Jo, trasy válečných vlaků mohly být nevyzpytatelné ...
https://davcca.rajce.idnes.cz/ZST_Racib ... 1481413196 + https://davcca.rajce.idnes.cz/ZST_Racib ... 1481413200 .
Myslím, že uvedené detaily budou docela hodnověrné. Kdoví, možná byl problém v Bohumíně-Vrbici i Bohumíně samotném přes který už v roce 1944 docela dost "pelášily" transporty z východu a tak by tam mohly nějaké "náklady" s rudou překážet. Jestli se nepletu tratě na Hlučínsku po roce 1920 postihlo rušení obsazení stanic a jezdilo se v obdobě dnešní D3. Ovšem za války se na trati z Ratiboře do Opavy začaly dít věci - minimálně Chuchelná opět obsazena výpravčím, aktivace dvojramenných vjezdových návěstidel a mám zato, že se tak mohlo dít například i v Bolaticích. Pro Říši tak podle všeho měla trať určitě větší význam než pro předválečné ČSD.
Případný model výpravní budovy Chuchelné ve variantě do roku 1927 bude samozřejmě sám o sobě specifikum. Ví se o tom a tak se nabídka stavebnice bude spíše týkat Polska či Německa. Ostatně, jak výrobce nedávno uvedl, některé ze stavebnic budov mají podstatně větší "úspěch" v Rakousku než u nás. Holt, normálie C. a K.
David