Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
cer.t píše:Tak jsem dokončil dva osobní vozy pro 5-tivozový vlak, které jsem chtěl stihnout do Vratimova (stihl bych to ). Ještě to chce "heavy" patinu, ale to musím zprovoznit pistoli, a nějaké droubné úpravy jako výměnu nárazníků, které nyní nemám. Dále chybí dodělat pancéřák od Rivarossiho (http://ostramo.parostroj.net/vozidla/vo ... r_4141.png) a jeden Eilzugwagen od Roca (https://www.eisenbahnjahre.de/wp-conten ... b-1953.jpg). Posledním vozem je Bai od Igry.
cer.t píše:No na tom nemeckem "panceraku", oznacuji to jako ganzstahler hecht gruppe 23, asi nic moc nevymyslim. Nemam v planu to predelavat na cesky, ani si nemyslim, ze by to slo. Zustane jako koristni vuz preznaceny na CSD, fotky jsou, tak co. Jeste se mi libi polsky hecht od Brawy, to by byl posledni adept do tohoto vlaku.
Vice zde o vozech rychlikovych 6.sk: http://ostramo.parostroj.net/vozidla/vozy_DR/4n_DRG.htm
radeksindy píše:cer.t: Je to C4ü-26, tedy gruppe 23, ale to jen pro fromu, kdyby ho někdo sháněl. Skutečně se vůz používá pro přestavbu na pancéřák, ale je to spousta řezání. Mám pocit, že model J.Zeleného takto vzniknul, ale možná si to špatně spojuju.
DFa je pěkný, konečně si dal někdo práci se sundáním vyhlídky. Ještě by to šlo vyšperkovat odstraněním psinců. Odkud pochází číslo 2-0079 k typu z roku 1939? Je nějak doložené?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků