Ano celé zabradlí je lepeno vteřinovkou. Po zkušenostech, že pevnější je lepeny spoj ocelový než mosazný je z ocelové struny 0,5 mm, příčky jsou vloženy pro jednoduchost z kulatiny evergreen 0,5 mm, trochu pracnější je to ze struny - přizpůsobení délky, musí to poměrně přesně pasovat. Do rámu je to lepeno rovněž vteřinovkou. Je to děláno tak, že jako první je vytvarována horní trubka včetně upevnění do rámu loko a vlepena, pak jsou ze struny stříhány stojky a lepeny nejdřívě k horní trubce a pak zalepeno do rámu a nakonec jsou vkládány příčky - lepeny na jedné straně - podrženy až se to chytne a nepadá, pak srovnáno a druhá strana. Pokud se netrefíš "osově" tj. někde ti to ve spoji trochu vyčnívá do boku - po lehkém zaschnutí vteřinovky v nelepivé podobě plochými kleštěmi stisknout a srovnat, ono se to posune do osy a pak třeba ještě lehce přidat lepidla.
Tady ponorka se svou výrobní tabulkou
tady detail zábradlí, jsou tam ještě chyby v nátěru zábradlí, nejsem si jist, zda měla 009 hned od výroby přechodový můstek na delším čele