Mcx, tak poďme si to prebehnúť:
Prvá fotka – to sú ale práve vo výstavbe už kryté nástupišťa. Áno, niektoré modernejšie kryté také niečo mali.
Druhá fotka – Búda, to už je ale tehlová budova (teda vyššia úroveň) a zrejme i s výdajňou cestovných lístkov (jízdenek), a určite to nie sú 60-te roky. Sú to už minimálne 70-te.
A ja nikde netvrdím, že dnes búdy nie sú. To ste ma asi zle porozumel. Áno, sú aj dnes, to máte v poriadku, akurát ťažko budete tvrdiť, že to sú 60-te roky, keď ste tam dal i tie betónové hranoly. Aby tak biedna zastávka, kde je len drevená búda, mala v 60-tych takto spravené nástupište, tomu sa proste nedá uveriť, keď to ešte ani väčšina bežných staníc nemala.
Tretia fotka – áno, OK, to sú ale nástupištia veľkej stanice, kde už len zastrešenie chýba.
Štvrtá fotka (prvá farebná) – áno, 70-te roky, kde to ešte svieti belobou, teda len nedávno postavené, rovnako aj tie lampy sú tam len nedávno dané. Proste celá zastávka nedávno zrekonštruovaná. Všimnite si tiež, že je to na hlavnej – elektrifikovanej trati. Žiadna lokálka.
Rovnako tak ostatné farebné fotky – všetko sú to už 70-te roky. Na tej poslednej i predposlednej je ten betón už zjavne starší, ale to už bude určite niekedy koncom 70-tych.
Teda Vám uznávam, že v 70-tych to už občas bolo. Áno. Ale v 60-tych iba ak výnimočne; pričom rozhodne nie na lokálnej zastávke s drevenou búdou