Pohled na soupravu rychlíku odjíždějícího přes angličana 8,6 st Weinert a pokračuje na další výhybku Weinert rovněž 8,6 st. Je vidět jak souprava působí přirozeněji proti průjezdu přes výhybky s větším úhlem odbočení. Albatros je již v oblouku R 1500 mm.
Zajímalo by mě, jestli jsou vlastnosti pořád uspokojivé, a o jakou hustotu mikropryže se jedná. Je dost široký sotiment v hustotách, a tím pádem asi taky v tuhosti. https://www.gumex.cz/produkty/mikropore ... ctID=14577
Nejstarší moduly s podloženou mikropryží mají 20 let, žádnou tvarovou nestabilitu jsem nezaznamenal. Na stanici Lipová kde loni proběhla rekonstrukce zhlaví, byla mikropryž "obnažena" po 16 letech a opět na ni koleje položeny a vlastnosti odkryté mikropryže byly stejné jak při pokládce prvotní. Horší to bude s parametry - hustotou, kamarád ji získával přes někoho a nevím zda bude hodnoty k tomu znát, spíše ne, zkusím zjistit.
Koncem října se ve Sportovní hale v Hluku uskutečnil 6. ročník modulového provozní setkání pod hlavičkou Fremo. Svou velikostí modulového kolejiště a rozsahem provozu překonalo všechna předchozí modulová setkání pořádaná v Česku. Na stránkách OstraMa najdete reportáž ze setkání https://ostramo.parostroj.net/oa/2024_Hluk/Hluk_2024.html
nádherné a inspirujici pro další tvorbu. Škoda, ze mi zdraví nedovolí se zúčastnit. --- Co mne zaujmulo je oznaceni rozhrani mezi boostry. Sam jsem si dost nabil cumak pri pouziti IBT2, ktery je pro DCC boostre na modulovku naprosto nevhodny. --- Je jasne, ze norma je prilis měkká a na prechodech mezi různymi boostry to jiskří. Mozná by chtelo normu pritvrdit a vyzadovat zpozdeni od-do. Treba 1us az 1.2us. Zpoždění nula je nereálné.