Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Mcx píše:Pokračují práce na většinou dlouhodobě rozpracovaných nákladních vagonech. Nyní to jsou vozy 4. epochy. Vcelku nic převratného - Eas 11.sk. z odlitků BV model, má rohové sloupky, čelnici se stupačkama, i ostatní stupačky na voze dle velkého vzoru.
Mcx píše:vůz Fads/Wap ve výrobním provedení poloviny 70. let ze stavebnice VDV, tedy s rohovými značkami brzdy, odstraněny ta hrůza uprostřed vozu což měly být desky přestavovačů - dosazeny přece jen kousek lepší a jsou umístěny na správném místě, chybí u nich dokončit nátěr.
Mcx píše:Eas 11.sk. - upraveno doplněno - rohové sloupky včetně rohových styčníků, madla a stupačky na jedné čelnici + specíální stupačka pro výlez na stupačky na čelnici, 2x stupačka posunovače v provedení jak je na voze, tj. osově nesouměrná, naznačena brzda pod vozem - jímka+rozvaděč+brzdový válec
Výztuhy pod dveřmi - takto mají výztuhy poslední vozy tj. přibližně čísla 597 9xxx.
Šedé Wa 10.sk. i Wap 11.sk. se určitě potkávaly dost dlouho, skoro do konce 80. let. Šedá barva ČSN 1100 šeď střední "zmizela" u těchto vozů novelizaci normy pro nátěry v roce 1988, takže než se dostala do praxe..... jsme měli 90. léta
Mcx píše:Předpokládám, že myslíš moduliště ve Vratimově. No, to je ještě předčasné, lidé s moduly se ještě hlásí.
K Hukovicím - dnes "úklid" floků po včerejším večerním flokování a "kontrola" provedené práce + přemýšlení jak postupovat dále.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků