Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
kecu.p píše:Podle pamětníků (mimojiné i tvůrce knížky o lokálce) tam kolej nebyla. Je možné, že byla v období 1929 - 1955, kdy by odbočná výhybka překážela manipulačním vlakům při křižování. Podle staré papírové dokumentace, kde byly plánky stanic, včetně dopravny Blahousty, tam žádná výhybka nebyla. Není žádná dokumentace, že existovala. A tak jsou to jen domněnky. 100% kde byla kolej u sila, byly Trpísty - kolej 2a a Bezdružice, kde silo dodnes existuje.
Vladimír_B píše:Není, z této fotky je to krásně vidět: http://www.bezdruzickalokalka.cz/popis_ ... biv/57.jpg Délkově by to mohlo vyjít na jednu dlouhou zetku. Oko pozorného pozorovatele si všimne původní reléové skříně u přejezdu, ze které dnes zbyly akurát betonové patky...
Neměl by někdo k zapůjčení metr delší než 5m? Potřeboval bych oměřit otvor vyplněný vzduchem a obalený lávovými kameny, 5m je kratky, diky.
Michal Šuhajda píše:Měřák přítele lasera by Ti nestačil?
kecu.p píše:zatím nemám nic ... budu muset požádat někoho o vyřezání dřevěných dílů na dopravnu D3 Cebiv
Vladimír_B píše:Ne, Ferda je Ferda a M.F. je M.F. nebo se obrať na semzu (Petr D.), ten taky umí vyrábět díly na moduly
To sice nejsou, ale často se pletou, teda než já jsem pochopil, kdo je kdo, tak to trvalo a musel jsem je vidět najednou na živo, abych si to zapamatovalmilan ferdián píše:Vladimír_B píše:Ne, Ferda je Ferda a M.F. je M.F. nebo se obrať na semzu (Petr D.), ten taky umí vyrábět díly na moduly
Ano,můžu potvrdit.Nejsme v příbuzenském stavu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků