MirekTT píše:Na tom plánku Krumvíře máš vše podstatné, podle toho se dá v pohodě začít. Mrkni na těchto cca 15 fotek http://mirektt.rajce.idnes.cz/Vylety%2C ... C00928.jpg , je tam pohled k Terezínu a tím směrem za výhybkou už nic zvláštního není.
Abysme nějak začli, nadhoď prostor, který na to doma máš. Podle toho přepočtem délku modelu stanice a rozvržení na moduly. Od toho bych se odpíchl jako první. Pak navrhnem dřevo a uděláme rozpočet na kolejivo. Nevím, jak s tebou komunikují kluci přes SZ, ale bylo by dobré to alespoň informativně házet sem.
Zační tím, kolik máš doma místa, když na tom doma chceš jezdit.
Tak tady je to poměrně jednoduché, užitná délka staničních kolejí je 120 metrů, to je 100 cm, takže by se měla stanice vlézt na nějakých 160-180 cm bez jakékoli redukce. Tudíž bych stanici viděl na dva moduly o délce 80, respective 90 cm, plus do budoucna dva vjezdové moduly, z nichž jeden by asi měl být obloukový. Záleží na tom zda chce kolega začít stanicí nebo vjezdovými moduly, jak jsem pochopil nějaké moduly už stavěl tak to začátečník není. Staniční moduly by v tomto případě měli 40 cm šířky a ani by nemuseli mít překližku pod celou plochou, protož odhaduji že směrem do polí bude menší násep, nebo terénní nerovnost.
Co se týče kolejiva, tak počítej s dvěma stavebnicema vyhybek EW3 (2x 170 kč), cca 8 ks kolejovými pruty (Tyllig stojí cca. 22 kč prut, PECO Code75 pak asi 33 kč prut), no a asi s 16 ks podloží( rovné nebo flexi každé za cca 11-12 kč.) Tudíž kolejivo celkem bude cca. 670-750 kč dle použítéch prutů.
Dřevo by pak vzhledem k jednoduchosti modulů mohlo být samo o sobě kolem 1000 kč, možná i levněji, záleží na tom kolik dílů by se pálilo (asi jen žebra).