Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
zdeno píše:Mne osobne by se ted vice libilo, kdyby se udelal naklad do vagonu (pokud to jde) a spolu s nakladnim listem by to roznesl po layoutu. No a obsluha by si sama musela najit prazdny vagon, nalozit, odeslat. Naklad prijde k majiteli a ten ho zase nekde zanese a tak porad dookola. Tohle ale jde jen u otevrenych vagonu, u cisteren nebo u uzavrenych vagonu se to musi udelat jinak.
zdeno píše:ty mas problem pochopit pisany text ??
napisal jsem, ze u cisteren a zavrenych vagonu se to musi udelat jinak, protoze pro ne nejde udelat naklad.
Tu je zas jiny problem a to, ci na to jit puristicky a nebo to trosku odrbat, aby se vlk nazral a jeste nam nejake maso zustalo. Ale to uz se tolikrat projednavalo, ze mne to uz nebavi stale to dookola namotavat na palici. Kolik lidi, tolik chuti. Podle mne je treby byt tolerantni a sem tam nejakou berlicku povolit. Neni proste kazdy purista a pocitac nytu a chce si jen hrat a bavit se. Pokud to prekroci hranici buzerace a sikanovani, tak s tim treba prestat. Treba pro drtivou vetsinu deti je prace s nakladnimi listy neskutecna otrava. A pravdu napisat, nekdy se na tom vyblbnem a nekdy mi to jde na nervy, presne podle chuti a nalady.
Ale jen tak pro zajimavost si vsimnete, ze ti co nejvice sikanuji, nasledne v provozu vubec nejsou videt. Jeste tak si vezmou rychlik a odjedou si ho a potom rychle nekam zalezou a spekuluji, jak to jeste "vylepsit".
Dan Buchtela píše:zdeno píše:Mne osobne by se ted vice libilo, kdyby se udelal naklad do vagonu (pokud to jde) a spolu s nakladnim listem by to roznesl po layoutu. No a obsluha by si sama musela najit prazdny vagon, nalozit, odeslat. Naklad prijde k majiteli a ten ho zase nekde zanese a tak porad dookola. Tohle ale jde jen u otevrenych vagonu, u cisteren nebo u uzavrenych vagonu se to musi udelat jinak.
Tak teď nevím,, jestli jsem něco nezaspal, ale takhle to u nás alespoň v N-ku funguje. A měl jsem za to, že i v jiných zababovských sekcích. Jen s tím rozdílem, že náklad (potažmo nákladový list) neskončí u majitele, ale v cílovém místě.
Při našem provozu není náklad pevně svázán s vagónem, ale nikdy se neví dopředu, který konkrétní vagón ten náklad poveze. Je daná jen řada, která je v nákladovém listu požadována.
Něco jiného jsou samozřejmě ucelenky, které kmitají stále dokola na stejné relaci (tou odpovídá oboustranný nákladový list, který s ejen otáčí), ale to je spíše jisté specifikum.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků