Provoz na modulech H0/TT/N

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod mlha » čtv 23 úno, 2012 9:44 am

Proč by cisterny a zavřené vozy nešly posílat mezi stanicemi a tímto se vyhnout skryťákům?Daly by se vždycky domluvit dvě stanice,které by si mezi sebou zboží měnily,obsluhované Mn vlaky,tím by se i pošetřila práce lidí ve skryťáku,je jí tam i tak dost.Mn vlak by projel po celém layoutu a pak by se ze SN vrátil zpátky.Jeden pár Mn by podle mě na jeden grafikon stačil a provozu by to mohlo pomoct.
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod zdeno » čtv 23 úno, 2012 8:05 pm

ty mas problem pochopit pisany text ??
napisal jsem, ze u cisteren a zavrenych vagonu se to musi udelat jinak, protoze pro ne nejde udelat naklad.

Tu je zas jiny problem a to, ci na to jit puristicky a nebo to trosku odrbat, aby se vlk nazral a jeste nam nejake maso zustalo. Ale to uz se tolikrat projednavalo, ze mne to uz nebavi stale to dookola namotavat na palici. Kolik lidi, tolik chuti. Podle mne je treby byt tolerantni a sem tam nejakou berlicku povolit. Neni proste kazdy purista a pocitac nytu a chce si jen hrat a bavit se. Pokud to prekroci hranici buzerace a sikanovani, tak s tim treba prestat. Treba pro drtivou vetsinu deti je prace s nakladnimi listy neskutecna otrava. A pravdu napisat, nekdy se na tom vyblbnem a nekdy mi to jde na nervy, presne podle chuti a nalady.

Ale jen tak pro zajimavost si vsimnete, ze ti co nejvice sikanuji, nasledne v provozu vubec nejsou videt. Jeste tak si vezmou rychlik a odjedou si ho a potom rychle nekam zalezou a spekuluji, jak to jeste "vylepsit".
Uživatelský avatar
zdeno
 
Příspěvky: 3003
Registrován: pon 11 črc, 2011 8:54 am

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod Dan Buchtela » čtv 23 úno, 2012 8:47 pm

zdeno píše:Mne osobne by se ted vice libilo, kdyby se udelal naklad do vagonu (pokud to jde) a spolu s nakladnim listem by to roznesl po layoutu. No a obsluha by si sama musela najit prazdny vagon, nalozit, odeslat. Naklad prijde k majiteli a ten ho zase nekde zanese a tak porad dookola. Tohle ale jde jen u otevrenych vagonu, u cisteren nebo u uzavrenych vagonu se to musi udelat jinak.

Tak teď nevím,, jestli jsem něco nezaspal, ale takhle to u nás alespoň v N-ku funguje. A měl jsem za to, že i v jiných zababovských sekcích. Jen s tím rozdílem, že náklad (potažmo nákladový list) neskončí u majitele, ale v cílovém místě.
Při našem provozu není náklad pevně svázán s vagónem, ale nikdy se neví dopředu, který konkrétní vagón ten náklad poveze. Je daná jen řada, která je v nákladovém listu požadována.
Něco jiného jsou samozřejmě ucelenky, které kmitají stále dokola na stejné relaci (tou odpovídá oboustranný nákladový list, který s ejen otáčí), ale to je spíše jisté specifikum.
Uživatelský avatar
Dan Buchtela
 
Příspěvky: 1174
Registrován: pon 13 srp, 2007 9:21 pm
Bydliště: okres ÚL

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod mlha » pát 24 úno, 2012 10:14 am

zdeno píše:ty mas problem pochopit pisany text ??
napisal jsem, ze u cisteren a zavrenych vagonu se to musi udelat jinak, protoze pro ne nejde udelat naklad.

Tu je zas jiny problem a to, ci na to jit puristicky a nebo to trosku odrbat, aby se vlk nazral a jeste nam nejake maso zustalo. Ale to uz se tolikrat projednavalo, ze mne to uz nebavi stale to dookola namotavat na palici. Kolik lidi, tolik chuti. Podle mne je treby byt tolerantni a sem tam nejakou berlicku povolit. Neni proste kazdy purista a pocitac nytu a chce si jen hrat a bavit se. Pokud to prekroci hranici buzerace a sikanovani, tak s tim treba prestat. Treba pro drtivou vetsinu deti je prace s nakladnimi listy neskutecna otrava. A pravdu napisat, nekdy se na tom vyblbnem a nekdy mi to jde na nervy, presne podle chuti a nalady.

Ale jen tak pro zajimavost si vsimnete, ze ti co nejvice sikanuji, nasledne v provozu vubec nejsou videt. Jeste tak si vezmou rychlik a odjedou si ho a potom rychle nekam zalezou a spekuluji, jak to jeste "vylepsit".

Asi mám problém pochopit písaný text,já jako výrobce nějaké komodity potřebuji jinou komoditu,kterou mě bude ddávat jiná stanice,např.Loket,já svou cisternu vyložím a prázdnou pošlu zpátky,záleží opravdu na domluvě mezi stanicemi a žádný náklad vytvářet a přenášet nepotřebuju,stačí mě náklad fiktivní,náklad vyložím a cisternu pošlu zpátky do výrobního závodu.Proto návrh pravidelných manipuláků
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod zdeno » pát 24 úno, 2012 4:03 pm

no vidis, ze to jde, teda fiktivny naklad ;))))

presne o to mi jde, je teda uplne jedno, ci se ten naklad vymysli tady nebo tam. Takze vagon od tebe muze odchazet "fiktivne" nalozeny. Rozumime si ???
To v pripade, kdyz neni nebo nevis, kam ho poslat. Proto pisem o berlickach, ktere maji umoznit a zprijemnit sluzbu. Proste vytahnes dalsi nakladni list ze seznamu a das ho dopredu a vagon je nalozeny a jede na vykon.
Uživatelský avatar
zdeno
 
Příspěvky: 3003
Registrován: pon 11 črc, 2011 8:54 am

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod zdeno » pát 24 úno, 2012 4:15 pm

Dan Buchtela píše:
zdeno píše:Mne osobne by se ted vice libilo, kdyby se udelal naklad do vagonu (pokud to jde) a spolu s nakladnim listem by to roznesl po layoutu. No a obsluha by si sama musela najit prazdny vagon, nalozit, odeslat. Naklad prijde k majiteli a ten ho zase nekde zanese a tak porad dookola. Tohle ale jde jen u otevrenych vagonu, u cisteren nebo u uzavrenych vagonu se to musi udelat jinak.

Tak teď nevím,, jestli jsem něco nezaspal, ale takhle to u nás alespoň v N-ku funguje. A měl jsem za to, že i v jiných zababovských sekcích. Jen s tím rozdílem, že náklad (potažmo nákladový list) neskončí u majitele, ale v cílovém místě.
Při našem provozu není náklad pevně svázán s vagónem, ale nikdy se neví dopředu, který konkrétní vagón ten náklad poveze. Je daná jen řada, která je v nákladovém listu požadována.
Něco jiného jsou samozřejmě ucelenky, které kmitají stále dokola na stejné relaci (tou odpovídá oboustranný nákladový list, který s ejen otáčí), ale to je spíše jisté specifikum.


netusim, jak to ted delate, jsem uz 5 roku mimo. Ten clanek na Railnetu byl ale napisany jeste za ucasti v H0 sekci a to jak to tam bylo tehdy , se mi nelibilo. Ne ze bych chtel neco tehdy zmenit, spis jsem chtel, aby se pouzivalo vice zpusobu a navzajem se doplnovaly. Vetsibou je to tak, ze majitele vagonu jsou i majitele stanic a tak pouzivany zpusob jim max. vyhovuje. Ale pokud prijde ucastnik jen s vagony a vozovymi listy, tak ma potom problem s vnucovanim se do pozornosti majitelum stanic, aby jejich vagony byly zarazeny do provozu a nekdo za ne napisal nakladni listy.
Uživatelský avatar
zdeno
 
Příspěvky: 3003
Registrován: pon 11 črc, 2011 8:54 am

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod Mcx » ned 18 bře, 2012 8:17 am

Na http://ostramo.parostroj.net/oa/2012_03_ubahn/2012_brezen.html krátká reportáž z březnového klubového setkání OstraMo.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 2610
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod mlha » ned 18 bře, 2012 11:13 am

Velmi pěkné,bude čmelák i v Hluku?
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod Mcx » ned 18 bře, 2012 11:50 am

Ano můj "plechový" Čmelák by měl být i v Hluku. Musíme se vrhnout do přípravy.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 2610
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod Mcx » pát 27 dub, 2012 5:10 pm

Na stránce http://ostramo.parostroj.net/oa/2012_Hluk/2012_Hluk.html reportáž z provozního modulového setkání v městečku Hluk.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 2610
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod mlha » pát 27 dub, 2012 5:17 pm

pan fotograf se činil,jinak díky za vydařenou akci
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod cer.t » pát 27 dub, 2012 6:52 pm

Taky děkuji za skvělé setkání... Musím říct, že skoro asi nejlepší, kterého jsem se zúčastnil.
Fotograf se činil, ale chudáci páni strojvedoucí, kteří museli snášet to množství nucených fotozastávek na trati... :)
cer.t
 
Příspěvky: 299
Registrován: stř 13 úno, 2008 10:17 pm

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod cer.t » pát 27 dub, 2012 6:53 pm

cer.t
 
Příspěvky: 299
Registrován: stř 13 úno, 2008 10:17 pm

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod Ferda » pát 27 dub, 2012 8:37 pm

Fotky parádní, ale ta atmosféra se prostě nafotit nedá! Díky všem za ni. Hned bych jel zpátky :shock:
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Provoz na modulech H0/TT/N

Příspěvekod cipisekmp » sob 28 dub, 2012 5:54 am

Ahoj, i ja jsem rad, ze jsem se setkani zucastnil. A zpet muzes dojet klidne v cervnu chi.
Cipisek
H0/MODULY SLOVÁCKO

www.kzmslovacko.cz
Uživatelský avatar
cipisekmp
 
Příspěvky: 1582
Registrován: ned 08 čer, 2008 6:55 am
Bydliště: Moravsky Pisek

PředchozíDalší

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků