Stránka 1 z 1

Náměty na moduly N 1:160

PříspěvekNapsal: ned 22 kvě, 2011 10:29 am
od vojtas
Třeba se někdo chytí,a nějakou z dalších stanic z téhle trati postaví
tousen.JPG
tousen.JPG (35.94 KiB) Zobrazeno 8523 krát


Brandýs n_L ...............................................................................................Čelákovice

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: ned 22 kvě, 2011 10:45 am
od vojtas
Brandýs n/L stará st.
starz nadrazi.JPG
starz nadrazi.JPG (24.73 KiB) Zobrazeno 8522 krát

Čelákovice........................................................................................Brandýs n/L

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: ned 05 čer, 2011 6:17 pm
od vojtas
Kostelec n/L
kostelec.JPG
kostelec.JPG (45.54 KiB) Zobrazeno 8417 krát

Brandýs n/L.................................................................................................Neratovice

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: pon 06 čer, 2011 3:16 pm
od vojtas
žst.Polerady nad Labem
polerady.JPG
polerady.JPG (29.58 KiB) Zobrazeno 8345 krát


Brandýs n/L................................................................................................Neratovice

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: pon 06 čer, 2011 3:32 pm
od vojtas
žst.Jiřice
jirice.JPG
jirice.JPG (35.9 KiB) Zobrazeno 8342 krát

Neratovice.......................................................................................Brandýs n/L

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: pon 06 čer, 2011 3:40 pm
od vojtas
No,nic,to jsou všechny dopravny na trati

seznam Stanic , Dopraven ,zastávek


Čelákovice žst. , Čelákovice-zastávka z., Lázně Toušeň zn. , Brandýs nad Labem-zastávka z., Brandýs nad Labem-Zápská zn.(Dříve Brandýs nad Labem-Stará stanice zn.) , Brandýs nad Labem žst. ,
Polerady nad Labem zn. , Kostelec nad Labem zn. , Jiřice zn. , Lobkovice z.,
Neratovice-město z., Neratovice žst.

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: úte 07 čer, 2011 3:44 am
od Radek Mende
Nevidím rozkreslené Nerátky :wink:

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: úte 07 čer, 2011 12:29 pm
od vojtas
Neznám nikoho kdo by je chtěl stavět...(Ani tobě se to nepovedlo...)(Stejnětak tu nejsou Čelákovice)

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: pát 10 čer, 2011 4:31 am
od Radek Mende
Já bych je stavět chtěl a moc rád,ale je spousta okolností,které mi to nedovolí. :(

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: pát 10 čer, 2011 1:13 pm
od vojtas
No jo,peníze jsou hrozná věc...

Re: Náměty na moduly N 1:160 z trati 074

PříspěvekNapsal: pát 10 čer, 2011 5:13 pm
od Dan Buchtela
vojtas píše:No jo,peníze jsou hrozná věc...

Bohužel jsou mnohem horší věci....

Re: Náměty na moduly N 1:160

PříspěvekNapsal: úte 12 pro, 2017 6:05 pm
od milan ferdián
Tak jsem toto vlákno oprášil a budou zde v budoucnu vkládany další N-kové projekty.

Roudnice nad Labem - Hracholusky N/1:160 PECO/CODE055/10°
Projekt velmi zajímavé stanice,která je provozně rozdělena na dopravní a předávací kolejiště do místních továren.K projektu chybí návaznost vlečkových areálů továren a počítá se v budoucnu,že zájemce si vhodně zpracuje své náměty těchto vleček.Jak vidíte jsou tam tři vlečky.Stanice je kryta mechanickými vjezdovými návěstidly.
Díly modulu jsou navrženy do dvou přepravních beden.
Milan

Re: Náměty na moduly N 1:160

PříspěvekNapsal: stř 13 pro, 2017 5:17 pm
od milan ferdián
Brandýs nad Labem N/1:160 2400 x 400 (650) PECO/CODE055/10°
Další zajímavá stanice.Původně koncová z Neratovic a potom propojena s dráhou od Čelakovic.V šedesatých letech zde byl hustý nákladní provoz.Tato stanice byla hlavně zásobována z vlečky "Brandýských strojíren a slévaren" zásilkami užitkových vozy "KUKA" a zpět na na vlečku suroviny a uhlí.Zde se vozy rozřazovali samospádem od starého nádraží na jednotlivé koleje ve stanici.Na výkresu vidíte vlečku,která sloužila pro přistavování vozů s uhlím pro město a končila ve skladech ZZN.Ve výtopně sloužily dvě parní lokomotivy,které se v popisované době měli co ohánět.Remíza byla dvoumístná,
zauhlovací jeřáb,popelová jáma,vodní jeřáb,ohrada s jemným pískem.Byla zde před výhybkou č.6 tabule s nápisem "Hranice výtopny".
Osobní doprava jen motorové osobní vozy M131.1 s některými zvláštnostmi,jako dělení osobního vlaku z Čelákovic na dva směry a to do Neratovic a zpět do Čelákovic.Řazení M131.1-Balm-Blm-BDFlm-M131.1.Přední vůz se odpojil a odjel do Neratovic,zadní vůz se odpojil a odjel do Čelákovic.Přípojné vozy přes noc zůstaly stát ve stanici.Tento rituál se opakoval opačně ráno,kdy přijel motorák od Neratovic a od Čelákovic.Souprava se spojila a odjela do Čelákovic.Dle GVD měli na to 12 minut.
Milan

Re: Náměty na moduly N 1:160

PříspěvekNapsal: úte 19 pro, 2017 3:38 pm
od hank
K tomu Brandýsu v 60. letech bych si dovolil dodat ještě pár provozních drobností ze vzpomínek strojvedoucího Jaroslava Hoška.

Místní strojová stanice patřila pod výtopnu Praha Denisovo (Těšnov), pak pod depo Všetaty, později pod Kralupy. Po válce tam v nákladní dopravě sloužily lok. řady 400.1 a na os. vlacích 354.0 (tehdy tam bylo ustájeno až 6 parních lokomotiv!) , později v 50. a 60. letech s náklady lok. řady 434.1 a 423.0, po motorizaci T 435.0. Osobní dopravu zajišťovaly kralupské motory M 130.1 (v Kralupech jezdily až do roku 1962), M 131.1 a M 240.0. Zajímavostí byly zkoušky prvního prototypu rosničky T 324.001 a pravidelný provoz prototypů singrovek, tj. motorů M 230.5001 a 2, které byly teprve dodatečně přečíslovány na M 240.0121 a 122. A nákladní doprava výrazně narůstala v řepných kampaních v souvislosti s provozem nedalekého cukrovaru Kostelec nad Labem (přípojová stanice Jiřice), kam byly trasovány rušicí Pn vlaky pro dopravu řepy do cukrovaru (patřičně těžké, takže pravidelně s postrky) a k nim příslušné vyrovnávky. S nimi kromě plánovaných lokomotiv T 435.0 mohlo jezdit i leccos jiného včetně T 478.1 a 2.