Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
milan ferdián píše:.........dodržovaní jednotné koncepce rozvoje a zachování daného ideového tématu......
cipísekmp píše:.........Myslim ze by jsme jednou meli dojet na inspekci......
MirekTT píše:Vlastně jsme to ani neplánovali. Prostě jsme začli stavět konkrétní trať a tohle rozhodnutí se nám zúročuje ve všech ohledech modulení. Byla to dobrá volba.
MirekTT píše:Už by bylo načase, my už u vás byli vícekrát
Adam Buchal píše:Ha, úvraťovka ! Tak na tu se tedy těším, tu řádně omrknu. I provoz na na ní bude hodně zajímavý.
milan ferdián píše:Adam Buchal píše:Ha, úvraťovka ! Tak na tu se tedy těším, tu řádně omrknu. I provoz na na ní bude hodně zajímavý.
My máme Žleby a je to fakt zajímavé.Nejlépe je,když se ve stanici setkají neplánovaně tři vlakové soupravy
milan ferdián píše:Kluci na vašem layoutu jde krásně vidět dodržovaní jednotné koncepce rozvoje a zachování daného ideového tématu.Klobouk dolů před vámi.
airwar píše:milan ferdián píše:Kluci na vašem layoutu jde krásně vidět dodržovaní jednotné koncepce rozvoje a zachování daného ideového tématu.Klobouk dolů před vámi.
Také mě celkem překvapuje že se našlo poměrně dost lidí přizpůsobit se určitému projektu a nehrát si na vlastním písečku. A máš pravdu že to je ku prospěchu věci, protože i ten provoz se pak dá modelovat dle skutečnosti. Ale jednu mouchu v tom Layoutu určitě najdeš, Klobouky jsou na špatné větvi.
airwar píše:No já si myslím že stavění konkrétní trati je pokud jde o tvorbu layoutu celkem svazující, protože pořadí stanic na trati je celkem dané a když se v rámci možností snažíme dodržovat i poměrově délku mezistaničních úseků, jsme celekm svázání v tvorbě layoutu...a tím jak budou přibývat další fragmenty trati, budeme ještě omezenější. Ale podle mě pozitiva plynoucí z tvorby konkrétní tratě převyšují negativa.
MirekTT píše:
....podotýkám, že mluvíme o modulech, ale i v layoutu je nutno mít díly, které umožní jeho stavbu v nějaké sokolovně.
MirekTT píše:A co se týče dalších tratí, mluvím opět za sebe, spíše než gigaprojekty bych viděl krom naší cílové 255 jakožto sterilní a přilehlých 256 a 257 jakožto prozatím náznakových, spíše začlennění dalších lokálních tratí pospojovaných do zajímavého celku. Třeba Lubomír s Hevlínkou, či někdo další např. s kompletní tratí B.Les - Lednice, která by vydala na samostatný menší klub.
MirekTT píše:Avšak přiznávám, že mít na setkání někde u zdi jen tak jako prezentační pohledovou trať dlouhatánskou rovinku s dvoukolejkou a prohánět po ní vše dlouhé, co se na lokálku nehodí, by byla paráda.
Ovšem to by chtělo vyhrát jackpot, odejít do důchodu nyní a dožít se 150ti let.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků