Aby se neřeklo, že nic nedělám (dělám, ale zveřejnit se to nedá
), čmárám zatím svoji budoucnost. Založil jsem na mém rajčeti novou galérku s návrhy, jak bych si to doma představoval. Na první fotce je znázorněna místnost a její možnosti při použití modulů rovinka 1metr x 40cm a dále oblouk r700/45°. Větší oblouky dělat určitě nebudu stejně jako lokální staničky na třech metrech délky. Naopak budu používat v případě odbočování z modulů i menší oblouky mimo normu Zababov.
První nástřel nestandartního modulového segmentu je na druhé fotce. Malinká lesní drážka určená na svoz dřeva k překladišti. Námět je evokován motivy zaniklé Břeclavské lesní železnice a dále se zde projevuje moje touha dostat ke kolejím alespoň malý kousek Pálavy. Kvůli místu i pro osobní lennost nestavět megalomanský projekt musím opět zvolit komprimaci předloh. A musí to být převážně normomoduly a snadno přemístitelné segmenty.
Návrhy zde:
http://mirektt.rajce.idnes.cz/Moje_navrhy/#Mistnost.jpgDále přemýšlím, jak do toho zaintarzovat segment s kouskem dvoukolejky a nádražím tvářícím se jako wilsoňák. Přemýšlím, že bych použil Milanův plánek ze str.48(falešná dvoukolejka) a napojení na moduly bych vhodně ošetřil dělící kulisou. Zkrátka modulová lokálka by byla napojena pomocí kulisy do zkryťáku tohoto nádraží a lokální vlaky by se jako napojovali na dvoukolejnou trať mimo toto nádraží a vjížděli by do něj už po dvoukolejce.
Na Milanově kolejišti mi pouze nesedí provoz nákladních vlaků. A taky bych do toho místa potřeboval napojit modul depa, který chci taky stavět. Vše by se napojovalo po americku přes kulisy. Tuhle variantu zkusím nakreslit později, také pro ty, co nemají Milanovu knihu
Z dalších témat bych viděl určitě lokální stanici, možná koncovou, možná průjezdnou a za ní bych použil mé spiráloviště, které bych musel konečně dodělat. Pak určitě nějaká zastávečka a možná ještě další odbočka na vlečku. Pro ježdění jednoho člověka by to mohlo bohatě stačit, co říkáte.