Re: Moduly (původní téma)
Napsal: stř 06 bře, 2019 9:05 am
Při zpracování podkladů ze slovenských železnic jsem narazil na zajímavou věc.Víme,že TT-ečkaři mají dvě výšky a to 1000 mm a 1300 mm.Rozdíl 300 mm sekce řeší soumodulím "Litickým kopcem" ??? (jestli se pletu opravte mě).Je to velmi dlouhý úsek,kde se používá i postrk.Tak si někdy říkám,proč slovenští kolegové nepostaví prostorově menší soumodulí?Přímo se nabízejí dva náměty.
"Telgártská slučka" kde výškový rozdíl tratí je v reálu 31 m v TT 258 mm,při poloměru R1250 pro hlavní tratě,stoupáním 1:30/33 promile,zabere prostor cca 3,0 x 3,0 m.Úhel viaduktu se zastávkou Telgárt penzion svírá 60°.Nabízí se pokračo-
váním dalšího atraktivního viaduktu a to Chmarošský v reálnem oblouku.
"Tisovecká zubačka",v reálu stoupání 50 promile/1:20 s atraktivním viadukty pod Dielom a Čertov,délkově spolkne 6,0 m.
Je to jen moje úvaha,ale když vidím,že se do staveb těchto náměrů (Telgártská slučka/N,Telgártská a Chmarošský v. TT) vrhají modeláři v domácím prostředí,tak v čem je překážka v realizaci u modulářů
Milan
"Telgártská slučka" kde výškový rozdíl tratí je v reálu 31 m v TT 258 mm,při poloměru R1250 pro hlavní tratě,stoupáním 1:30/33 promile,zabere prostor cca 3,0 x 3,0 m.Úhel viaduktu se zastávkou Telgárt penzion svírá 60°.Nabízí se pokračo-
váním dalšího atraktivního viaduktu a to Chmarošský v reálnem oblouku.
"Tisovecká zubačka",v reálu stoupání 50 promile/1:20 s atraktivním viadukty pod Dielom a Čertov,délkově spolkne 6,0 m.
Je to jen moje úvaha,ale když vidím,že se do staveb těchto náměrů (Telgártská slučka/N,Telgártská a Chmarošský v. TT) vrhají modeláři v domácím prostředí,tak v čem je překážka v realizaci u modulářů
Milan