Karlštejn je v pohodě: nevýznamná nácestná stanice na dvojkolejce, jezdí se klasicky první + druhá, manipulák tam taky nemá moc co říct... Pokud teda tvůrce GVD zákeřně nevymyslí nějaký špíček
Odb Jezero: u odbočky nemá smysl o modelové délce hovořit, to je prostě jenom jedno zhlaví.
Moldava: tak to je právě ten případ, kdy nemá smysl krátit, protože sama o sobě v reálu nebyla extra dlouhá. Nejdelší koleje, pokud si dobře pamatuju, mají v modelu 4 metry - což je pouze o půl metru víc, než největší délka vlaku, na které jsme se tak nějak postupně dohodli (stejně nám to kazí kulisy krátkého spřáhla, takže _dočasně_ jezdíme raději kratší vlaky - doufám ovšem, že tahle dočasnost se taky neměří ve furtech
). Co se týká posunu, tak Moldava má na mosteckém zhlaví výtažnou kolej, díky níž se okamžitě stala centrálním ranžírem. Jako vedoucí posunu si tam v klidu vytahuješ dlouhé tkalouny do výtahu a nerušeně rozřazuješ na koleje 6. - 16., zatímco výpravčí si jezdí po kolejích 5. - 4. Přesněji řečeno osobní doprava si jezdí 1. - 5., na kolejích 2. a 4. převážně končí nákladní vlaky, pro které si tam šáhne záloha z výtahu (opět nezávisle na provozu ostatní vlakové dopravy). Odjezdy z ranžíru: na německé straně se odjíždí z kolejí 6. - 16. rovnou, na české buď taky, má-li vedoucí posunu čas na rušení svého posunu (ruší nejenom vlastní odjezd, ale už od okamžiku zapřažení toho vlaku na směrové koleji není kam dávat případné další vozy tohoto směru), jinak ten sestavený vlak čapne záloha a přestaví ho někam na 2. nebo 4. kolej, kde si to pak výpravčí zapřáhne a odjede.