Moduly (původní téma)

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

Příspěvekod milan ferdián » úte 31 bře, 2009 10:24 am

petrh píše:kdyz to ej dano tim, ze porad nekdo chce planky:) asi milanovi dame darek za jeho knihu:) rok volna:) co ty na to;) budes vubec schopen to yvdrzet:)


Jestli mi vyjde i druhý stimul,tak se konečně s tím někam pohnu... 8)
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Radek » úte 31 bře, 2009 12:22 pm

Jestli se dívám pozorně, tak se plánek trocha změnily od toho na zababovských stránkách. Jestlipak se na kostrách změnilo oproti uvedeným ještě něco? :)
HO-II.-Ve stádiu oťukávání
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 622
Registrován: pon 03 pro, 2007 8:02 am
Bydliště: Pražmo

Příspěvekod milan ferdián » úte 31 bře, 2009 12:28 pm

Radek píše:Jestli se dívám pozorně, tak se plánek trocha změnily od toho na zababovských stránkách. Jestlipak se na kostrách změnilo oproti uvedeným ještě něco? :)


Kostry se nezměnily,ale máš pravdu ,že kolejově ano,oproti zababovským.Ono dodržet užitnou délku 2400 mm (FREMO) ,dá pří sestavení zhlaví dost zabrat.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Radek » úte 31 bře, 2009 12:31 pm

Tak nezbývá, než ti popřát, ať se "mění" k tvé radosti co jak nerychleji :wink:
HO-II.-Ve stádiu oťukávání
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 622
Registrován: pon 03 pro, 2007 8:02 am
Bydliště: Pražmo

Re: žst.Třemešná

Příspěvekod Jarda H. » úte 31 bře, 2009 4:24 pm

milan ferdián píše:Modul odbočné stanice_N/1:160_4900*460_CSD/T6°

Obrázek


Krásná stanice, parádní plánek - přeji ti Milane hóóóódně volného času, aby jsi mohl taky pracovat na "svém" :lol: :!: Tohle bych rád někdy viděl i ve skutečném modelu, ve fázi pokročilé stavby nebo hotové stavby ! Tak ti držím palec !!
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: žst.Třemešná

Příspěvekod milan ferdián » pát 10 dub, 2009 5:51 pm

Jarda H. píše:
milan ferdián píše:Modul odbočné stanice_N/1:160_4900*460_CSD/T6°

Obrázek


Krásná stanice, parádní plánek - přeji ti Milane hóóóódně volného času, aby jsi mohl taky pracovat na "svém" :lol: :!: Tohle bych rád někdy viděl i ve skutečném modelu, ve fázi pokročilé stavby nebo hotové stavby ! Tak ti držím palec !!


Jsou jen položené koleje CODE40.Ty jsou již zafixovane a zadratovane a vůči okolkům ,odstraněné vnitřní příchytky kolejí.
Dík Jardo i ostatní.... :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Odbočka JEZERO

Příspěvekod milan ferdián » pát 10 dub, 2009 6:07 pm

Navrhl jsem odbočný modul dle skutečnosti pro jednoho našeho člena.Je to jen pracovní verze.Jedná se o dvojkolejnnou trať ,která je plně elektrifikována,pravostranný provoz.Nezávisle napojení jednokolejnné trati .Vlečku jsem doplnil já ,jen pro zpestření provozu na pořádaných setkáních.Vjezd na vlečku je jen z levé strany.Musí se zachovat základ vlečky s výtažnou kolejí.Ostatní vlečkové koleje se doplní dle potřeby daného tématu.

Obrázek
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Odbočka JEZERO

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 11 dub, 2009 9:13 am

milan ferdián píše:Navrhl jsem odbočný modul dle skutečnosti pro jednoho našeho člena.Je to jen pracovní verze.Jedná se o dvojkolejnnou trať ,která je plně elektrifikována,pravostranný provoz.Nezávisle napojení jednokolejnné trati .Vlečku jsem doplnil já ,jen pro zpestření provozu na pořádaných setkáních.Vjezd na vlečku je jen z levé strany.Musí se zachovat základ vlečky s výtažnou kolejí.Ostatní vlečkové koleje se doplní dle potřeby daného tématu.

Obrázek


Kdyby se tam vložili i nějaké díly do středu mohla by to být i stanice ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Odbočka JEZERO

Příspěvekod milan ferdián » sob 11 dub, 2009 9:28 am

Zdenek Valter píše:
milan ferdián píše:Navrhl jsem odbočný modul dle skutečnosti pro jednoho našeho člena.Je to jen pracovní verze.Jedná se o dvojkolejnnou trať ,která je plně elektrifikována,pravostranný provoz.Nezávisle napojení jednokolejnné trati .Vlečku jsem doplnil já ,jen pro zpestření provozu na pořádaných setkáních.Vjezd na vlečku je jen z levé strany.Musí se zachovat základ vlečky s výtažnou kolejí.Ostatní vlečkové koleje se doplní dle potřeby daného tématu.

Obrázek


Kdyby se tam vložili i nějaké díly do středu mohla by to být i stanice ;-)


To bych nerad ,protže jednu stanici PODLESÍ již máme.Chtěl jsem jen vědět zda případný zájemce ,to myslí fakt vážně nebo zda jen uvažuje v úrovni diskusním. :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod cipisekmp » stř 15 dub, 2009 6:52 am

Ahoj,
Mam dotaz smerovany na zababovaky. Dival jsem se na vase stranky a v prispevku venovanem "Provozní setkání v Ekotechnickém muzeu" jsem v layoutu nasel nejaky FLEXI modul. Jak tomu mam rozumet? Mate modul ktere lze nejak upravovat na miste podle potreby? Proste na rekneme vyrovnani nejakeho uhlu delky a pod? Pripadne by me zajimala jeho konstrukce protoze to muze byt poucne a technicky zajimave.
Mejte se ahoj Cipisek
Uživatelský avatar
cipisekmp
 
Příspěvky: 1582
Registrován: ned 08 čer, 2008 6:55 am
Bydliště: Moravsky Pisek

Příspěvekod Zdenek Valter » stř 15 dub, 2009 11:35 am

cipisekmp píše:Ahoj,
Mam dotaz smerovany na zababovaky. Dival jsem se na vase stranky a v prispevku venovanem "Provozní setkání v Ekotechnickém muzeu" jsem v layoutu nasel nejaky FLEXI modul. Jak tomu mam rozumet? Mate modul ktere lze nejak upravovat na miste podle potreby? Proste na rekneme vyrovnani nejakeho uhlu delky a pod? Pripadne by me zajimala jeho konstrukce protoze to muze byt poucne a technicky zajimave.
Mejte se ahoj Cipisek


Felexi modul se dá natočit o libovolný úhel v jeho pracovním rozsahu popřípadě třeba nastavit do S.

Jeho princip je ten, že jeho středem je 5 mm překližka řezaná přes léta postavená nastojato aby se dobře ohýbala. Bočnice tvoří molitan. Kolej je fixovaná šroubky středem pražce do středu překližky.
Autorem je Horymír (Vláďa Vacek).

PS: Máš-li volný čas přijeď mezi nás ;-)
Můžeš si jej pak prohlédnout v detailu.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Stanice LIPOV (sekce SLOVÁCKO)

Příspěvekod milan ferdián » ned 24 kvě, 2009 6:18 pm

LIPOV_HO/1:87-4000*500-PILZ/HO/ELITE/15°/Irudzi (sekce SLOVÁCKO)
aneb ,když je málo výhybek.....

Tak,se opět pomalu zde vracím a delší chvíli mi bude trvat než zvládnu své resty vůči Vám.Ale ,abych vás nezanedbával :D ,tak další vlaštovka........ :wink:

Když je výhybek málo,tak vzniká hospodárnost při projektu stanice a zde je tento případ stanice rozjíždějící se sekce SLOVÁCKO.Tato železniční stanice LIPOV je universální.Pomocí kombinací s odbočkou ,lze stanici vytvořit odbočnou,úvraťovou.Bez odbočky koncová nebo mezilehlá (JILEMNICE).Stanice má z úsporných důvodu (výhybky) jen tři dopravní koleje a kolej skládková se strojovou ,museli být upravené na kusé.U koleje man.skládkové máme situováno,zleva doprava,čelní rampu volnou skládku,kolejovou váhu,obrysnici,rampu se skladištěm.U koleje man.strojové,stejným směrem,jednokolejná dvoumístná remíza s dílnou a vodárnou,sklad maziva,uhelná skládka s dopravníkem,popelová jáma s vodním jeřábem a s cihlovou zdi do tvaru U,pro popel,kůlna,protipožární zeď,kompletní tankování nafty a celá kolej musí být krytá seřaďovacím návěstidlem bez rozdílu ,zda mechanickým nebo světelným.
Mimo již zmíněného skladiště s rampou ,máme zde přijímací budovu ,stavědla na obou zhlaví.Zvolená celková architektura stanice mimo remízí,byla brána z podkladů z tratě VESELÍ na Moravě-MYJAVA.
Doporučují při použití odbočky,vložit mezikus širé tratě a při zvolení tématu koncové nebo úvraťové stanice,použit k ukončení stanice ,aspoň minimální modul o délce 500 mm.
Ikdyž rozhraní čel odpovídají normám FREMO,bohužel použité výhybky a poloměry oblouku majitele ,již to nedovoluje zapojit tuto stanici do jakékoliv sestaveného layoutu pro ZABABOV/HO :? , což je velmi škoda.

ObrázekObrázekObrázek

Obrázek
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod petrh » pon 25 kvě, 2009 5:53 am

plne ocenuji variabilitu stanice, clovek si ji lehce zacleni do sveho layoutu a dle potreb z ni udela vsechny typy:) 1* a palec jednoznacne nahoru:)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 25 kvě, 2009 6:52 am

Milane jak by se změnily poměry stanice kdyby tam byly třeba EW 3 ?
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Lipov

Příspěvekod Irudzi » pon 25 kvě, 2009 8:11 am

Chtěl bych tímto Milanovi velice poděkovat za opravdu krásný a víceúčelový návrh stanice, který je zpracován podle mnou zvolených požadavků a představ. Milan to opět zvládl v profi kvalitě a zaslouží si nejen můj obdiv a velký dík za to, že pro nás modeláře tvoří takovéto oku lahodící obrázky :!: Když jsem ráno v práci otevřel poštu a uviděl stanici už se mi vůbec nic nechtělo dělat a celé dopoledne přemýšlím nad vytištěným plánkem....co a jak ( snad na to zaměstnavatel nedojde :roll: ). Resp. už bych nejraději zase stál u formátovací pily a řezal a řezal. :wink:
Uživatelský avatar
Irudzi
 
Příspěvky: 422
Registrován: ned 02 bře, 2008 8:49 am
Bydliště: Uherské Hradiště

PředchozíDalší

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků