No, ještě toho by asi bylo více - odstranit osvětlovací stožáry - tedy asi většinu viz fotky ze zdvojkolejnění Olomouc - Zábřeh, ploty - no okolo těchto stanic jsou, ale to bylo v rámci dostavby druhé koleje, nakolik to bylo běžné nevím, je zde vidět, že námezník je tvarově shodný s dnešním, ale bílý, břevna závor bílá - no jsou to "nové stanice". U stanice Štěpánov je mezi první a drohou traťovou kolejí k námezníku přidán další "námezník" od koleje ke koleji.
Výhybková návěstidla jsou výškově rozdílná u spojky nižší a za nimi vyšší - asi z důvodu viditelnosti. Asi bys se našly i další rozdíly.
tady jsou Moravičany - zde je mezi spojkami normální námezník - takže ten Štěpánov - to tam má asi jiný význam, jinak výhybková návěstidla - v hlavních kolejích nízká a pak všude jinde vysoká a samozřejmě skoro žádné lampy
tedy správně jedna na zhlaví, plot zde vidět není