od Petr S. » pát 17 led, 2020 10:20 pm
Hanku ,
Kaznějov ( mám na mysli vlečky ) není jednoduchý šturc , Kaznějov je ( spíš byl ) velký . Pamatuji si ho z let 1978 - 2005 , kdy byly na obou zhlaví signalisti .
Na I. ( plzeňské ) byla v hradlovém přístroji zarážka s tabulkou "Čtyřkolejiště" a v řídícím přístroji v D.K. také . Na vlečce - doopravdy zcela oficiálně " Čtyřkolejiště " byl také hradlový přístroj . Jízda posunového dílu na vlečku i z vlečky byla přes zabezpečené vyhýbky . Odjezd na vlečku ( Lachema , kaolínka , Siporex ) dojednal vlakvedoucí od Mn ( 87410 , 412 , 416 ). Jízda z vlečky do stanice byla povolena mechanickým seřazovacím návěstidlem . Lokomotivy ČSD předávaly vlaky na Čtyřkolejišti , jen výjimečně se jezdilo na Lachemu . Posun na vlečce zajišťovaly lok. z Lachemy i pro ostatní vlečkaře .
Byla tam ve stavu cca do roku 1985 T 436.15.. , s motorem Pielstick a převodovkou SRM .
Jako vlečka doopravdy velká . Obsluha byla 5 - 6 krát denně : od 87410 , 12 , 16 , prázdné vozy na písek , v noci vozy od vlaku ze Žatce , okolo poledne se stahovaly písky - většinou do Hýskova , někdy do Dalovic u K.V.
Zdraví Petr S.