JanoH0e píše:Táto exotika v Tasovicích bola možno spôsobená tím, že bola zrušená osobná doprava do V.P. a trať bola prevedená na "vlečku".
Nikoliv: osobní doprava žila ještě 8 let po zavedení popsaného způsobu provozu. Trať do Podola nebyla v té době žádná "vlečka", byla to normální trať s provozem vlaků (ve smyslu předpisu D2).
JanoH0e píše:Kedysi bola odbočka obsadená
Však hej, píšu o stavu, který byl nastolen v roce 1969. Že to byla v tom roce 1969 žhavá novinka, naznačuje i jedno z ustanovení onoho obsluhovacího řádu, nařizující, že stávající služební místnost pro dopravní personál v budově odbočky nesmí být zrušena. O.ř. počítal s nasazením výpravčího v případě nemožného dorozumění - z toho se dá s určitou pravděpodobností dovozovat, že právě v roce 1969 byla služba výpravčího v Tasovicích zrušena. Jak to bylo za výpravčího je celkem nezajímavé - odbočka s výpravčím je typizované řešení, mě zaujalo právě to řešení s neobsazenou odbočkou.
JanoH0e píše:Kedysi bola odbočka obsadená, vidieť to na fotke, kedy sa tam motá asi výhybkár.
jestli myslíš tuhle fotku:
tak ta je datovaná 1974, tedy po zrušení dopravní služby na odbočce. Zaměstnanec u té boudičky bude nejspíš vlakvedoucí a ta boudička samotná bude "obal" na ten EMZ.